بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد رویانیان: دنیزلی همه را عاشق خودش کرده/خودم از بین بروم راضی به کسر امتیاز نمی شوم
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

من از هر نظر مشکلات پرسپولیس را حل کردم. از نظر روانی ، مالی ، امکانات هرچه توانستم کردم، سرمربی را عوض کردم و ایمون زاید و مهدوی کیا و آسمیر را آوردم و نشان آن آشتی میلیون ها تماشاچی در نیم فصل دوم با پرسپولیس است. برد داربی و حضور قدرتمند در بازی های آسیایی و داشتن بهترین خط حمله و هجومی ترین و پرطرفدارترین تیم نکات مثبتی است که ما انجام داده ایم و اگر سه بازی لیگ داخل ورزشگاه آزادی را هم برده بودیم می توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم و این چیزی است که من نمی فهمم چرا نشده و باید آقای علی پروین وارد مساله شود. من سر در نمی آورم و به همین خاطر یک پیشکسوت فوتبالی و رئیس کمیته فنی باید برود با زبان خودشان با آنها صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شائبه دخالت پروین در کار دنیزلی گفت: اولا من آقای دنیزلی را یک مربی بزرگ می دانم و فکر نمی کنم ایشان احتیاجی داشته باشد که شوکی به او وارد کنیم. ایشان مریض بود و مشکلات خانوادگی داشت و به ترکیه رفته بود و مشکلات تاخیر هواپیما هم به آن اضافه شد و نتوانست چند روز تیم را تمرین بدهد و با مشاهداتی که من از دور داشتم بچه ها خوب تمرین نکردند.

وی در واکنش به انتقاد کریمی از دنیزلی در رسانه ها گفت: هیچ کس اجازه ندارد به صورت رسمی نسبت به سرمربی اش انتقاد کند اما به صورت شخصی می تواند با او مطرح کند. آقای دنیزلی آدم بسیار باشخصیتی است و شما یک بار ندیده اید پشت سر داور صحبت کند، یک بار ندیده اید گناه را به گردن زمین و جو و هوا و... بیندازد و واقعا مربی سنگین ، وزین و باشخصیتی است. جالب این است که هم سختگیر است و هم مهربان و آدم عاشق او می شود!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت آرفی و وینگادا از این تیم و تهدید به کسر امتیاز گفت: این روزها همه ما را تهدید می کنند و از داخل و خارج امتیاز از ما کسر می شود! من تایید می کنم پول وینگادا را نداده اند که حدود 370 هزار دلار است و باید بدهیم. من با او صحبت کردم و گفتم شما حق دارید و باید پول شما را بدهیم چرا به دادگاه می روید؟ این مربی جواب داد که مدیران قبلی جواب من را نداده اند ؛ و من گفتم حاضرم نماینده به چین محل اقامت او بفرستم تا با او توافق کند و این مساله را حل کند. فیفا به ما اعلام کرده 10 روز وقت داریم و مدیرحقوقی باشگاه اعتراض کرده و پرونده همچنان در حال رسیدگی است و قبل از رسیدگی باید مبلغ را بدهیم و من خواستم کمی تخفیف به ما بدهد تا پولش را پرداخت کنیم.

وی افزود: در مورد آقای آرفی کمیته انضباطی ما را محکوم کرده به پرداخت بدهی ، آقایان هم به استناد همین حکم کمیته انضباطی ما به فیفا مراجعه کرده اند و فیفا گفته شما اگر شکایت کنید ما امتیاز کسر می کنیم. این فصل که نمی توانند امتیاز کسر کنند و می ماند برای فصل بعد. من به وکیلشان اعلام کردم گردن ما از مو باریک تر است و بدهی شما هم روی 18 میلیارد بدهی دیگر باید بدهیم. این را نمی توانم کوتاه بیایم و به هر شکلی باید پرداخت کنم و نمی توانم عبور کنم ، حاضرم خودم از بین بروم و امتیاز از پرسپولیس کسر نشود. آن شب هم که در برنامه شما عصبانی شدم به خاطر کسر امتیاز بود و عذرخواهی می کنم.

رویانیان درباره اینکه پیش از این گفته بود "دولت اگر روی بودجه فوت کند بدهی پرسپولیس و استقلال پرداخت می شود"  توضیح داد: این بدهی ما از 20 سال پیش تا به حال تلمبار شده و بالاخره باید پرداخت شود. ما هم پول را می دهیم هم آبرویمان می رود و در نهایت هم امتیاز کسر می شود، پس همین اول کلکش را بکنیم بهتر است. این کجایش بی عدالتی است؟ سردار رویانیان بیچاره اگر یک قران از استقلال بیشتر گرفته باشد شما سر او را ببُرید. البته شما که این کاره نیستید بروید به کسی که می تواند بگویید بیاید ببُرد!

رویانیان با اشاره به اینکه تبانی بازیکنان فوتسال این تیم برایش به اثبات رسیده است گفت: مرسوم نیست که یک مدیرعامل چنین صحبت هایی بکند و من حرف زدم و تبعات آن را هم پس دادم. من معتقدم کم کاری از نوع ناپاک صورت گرفته و مستندات متقن در این خصوص دارم. اگر مسئولی وجود داشته باشد و تشخیص بدهم منصفانه قضاوت می کند مطمئن باشید این مدارک را به او خواهم داد و این فرد ممکن است آقای کفاشیان باشد. من مسئول باشگاه پرسپولیس هستم و خطا را دیدم و نتوانستم چشم پوشی کنم.

وی افزود : تخلف سه چهار بازیکن محرز است و پول هم به اشکال مختلف رد و بدل شده است. خیلی حرف ها و اتفاقات افتاده که من نمی توانم آنها را مطرح کنم. از مسئولان فوتبال و فوتسال خواهشمندم یک بار تبعات حرف های خود را به گردن بگیرند و بیایند واقعیت ها را بگویند و به جای اینکه من را بکوبند و مصاحبه کنند با من از سر محبت و حقیقت و صداقت برخورد کنند و کمک کنند برای کشف حقیقت. از وقتی که این صحبت مطرح شده هیچ کس من را نخواسته است. من که این زد و بندها و دلالی ها را می بینم با آن آشنا نبودم و متاسف می شوم. به حرف من که سال ها نوکری مردم را کرده اند باید اعتماد کنند.


رویاینان درباره شک و شبهه در خصوص صحت آمار 96200 تماشاگر اعلام شده در بازی با الغرافه گفت: نمایندگان AFC آنجا حاضر بودند و تا اواخر بازی هم آمار اعلام نشد چراکه مسئولان AFC در حال بررسی لیست بلیط ها بودند و من متعقدم که تماشاگران از این هم بیشتر بودند و به 100 هزار نفر می رسید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت نیز هست در پاسخ به یک سوال بنزینی گفت : بنزین اردیبهشت که پرداخت شده و درباره قیمت نیز مجلس تصویب کرده طی یک پروسه 5 ساله قیمت حامل های انرژی واقعی شود اما رقم هایی مانند 1500 تومان که مطرح می شود صحت ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 1721
بازدید کل : 163444
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader