بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد استیلی خبر داد/ موافقت کریمی با بازگشت به پرسپولیس.
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

وی افزود: همه چیز طبق برنامه رو به جلو می‌رود، حالا باید با ژوزه نیز جلسه‌ای بگذاریم و ظرف امروز و فردا کار را تمام کنیم. خوشبختانه رویانیان نیز موافق بازگشت کریمی است. انشاءالله به زودی این مووضع ختم به خیر می‌شود.

استیلی درباره بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان نیز گفت: متاسفانه بچه‌ها نتوانستند بازی خوبی را مقابل مس با انگیزه به نمایش بگذارند، امتیاز این بازی بسیار برای قرمزپوشان حیاتی و مهم بود، حتی یک امتیاز هم می‌توانست به پرسپولیس کمک کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بسیار ناراحت‌کننده بود.

وی افزود: پرسپولیس باید بازی با مس را فراموش کند و به بازی مهم با پیکان فکر کند. امیدوارم قرمزپوشان قبل از تعطیلات حتما 3 امتیاز بازی با پیکان را بگیرند تا از لحاظ روحی و روانی شکست مس را فراموش کنند. بعد از این بازی‌ها تعطیلاتی پیش‌روی پرسپولیس خواهد بود که می‌توانند از آن استفاده بهینه‌ای داشته باشند. در حال حاضر به نظرم مشکل پرسپولیس روحی و روانی است که باید زودتر از آن خارج شوند.

وی در مورد بی‌احترامی به مهرداد پولادی در ورزشگاه باهنر کرمان خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاقات بدی در ورزشگاه باهنر کرمان افتاد، باید تماشاگران ما فرهنگ‌شان درست شود، هواداران خونگرمی که تیم‌های خود را تنها نمی‌گذارند اما در قبال پولادی رفتار خوبی انجام نشد.

استیلی افزود: پولادی برای مس کرمان زحمت کشیده است و خوب نبود که اینطور با این بازیکن با اخلاق و با غیرت برخورد کرد. او برای تیم ملی‌مان وقتی به میدان می‌رود از جان مایه می‌گذارد و من امیدوارم که دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

استیلی در پایان خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا این مسئله وجود دارد که برخی از هواداران از بازیکنی ناراحت باشند، مثلا رونالدو وقتی به ورزشگاهی می‌رود، هو می‌شود اما به او فحش نمی‌دهند، چون در روحیه بازیکن و حتی تیم فوتبال یک کشور و مسائل اجتماعی تأثیرگذار است. پس باید بدانیم که اینگونه مشکلات را باید هرچه زودتر از فوتبال کشورمان پاک کنیم، چون شأن ورزش ما بالاتر از این حرف‌ها است. من امیدوارم که پولادی خویشتن‌دارتر باشد و همه بازیکنان ما با اینگونه مسائل حرفه‌ای‌تر برخورد کنند حتی اگر سخت باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 889
بازدید ماه : 1492
بازدید کل : 163215
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader