بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد دنیزلی: کریمی به خاطر مصاحبه‌اش نیمکت‌نشین نشد/خروجی های فصل بعد مشخص ‌شده‌اند
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

وی افزود: اگر بخواهم خلاصه بازی را بگویم حریف 5 بار روی دروازه ما آمد و 4 گل زد و ما 15 بار روی دروازه رفتیم و 2 بار گل زدیم. الگویی برای دیگر تیم ها شدیم که چقدر ساده می توان گل خورد. بعد از 10 نفره شدن زیاد نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم. می خواستم به بازیکنان دیگر شانس بدهم اما اینکه آنها از این فرصت بیشتر استفاده کنند دست خودشان است.

دنیزلی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چقدر این بازی تحت تاثیر بازی با الغرافه بود که ظاهرا اختلافاتی بین شما و کریمی صورت گرفته، عنوان کرد: نمی دانم در روزنامه ها چه نوشته شده اما بین من و کریمی مشکل خاصی وجود نداشت. این مسئله ای نیست که بخواهم در اینجا در موردش صحبت کنم و در اولین تمرین با او حرف خواهم زد. در نتیجه ای که امروز حاصل شد تاثیر گل خوردن در دقایق آخر بازی با الغرافه مشخص بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: روندی که داشتیم سینوسی بوده است. در آسیا بالا بودیم و تمرکز ایجاد کردن بین لیگ و آسیا کار بسیار سختی است. در نیمه دوم این بازی نکاتی بود که قابل انتقاد است و اگر در فشردگی این بازی ها تیم ما 10 نفره نمی شد این امکان وجود داشت که نتیجه بازگردد. این گونه بازی ها از یک طرف کار من را سخت می کند و از طرفی دیگر آسان.

وی در خصوص اینکه علاوه بر مسائل فنی چقدر از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان پرسپولیس کار کرده، گفت: کار روحی و روانی هم انجام می دهیم اما این مسئله بلند مدت است و این مسائل را بیشتر برای بازی های آسیایی انجام می دهم. با وضعیتی که داریم اکنون زمان مناسبی برای کار کردن روی مسائل روحی و روانی نیست.

دنیزلی در خصوص افت پرسپولیس بعد از بازی با داماش گفت: تمام اینها عواملی هستند که روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشته و این مسائل اداری محسوب می شود و ما باید روی مسائل فنی خودمان کار کنیم.

وی در خصوص اینکه گزارشگر بازی اعلام کرده علی کریمی به خاطر مصاحبه اش نیمکت نشین شده اظهار داشت: اینکه جریان مصاحبه چه بوده را نمی دانم و من چنین تصمیمی در مورد مصاحبه کردن نمی گیرم. یکسری از بازیکنان پشت سر هم بازی می کنند و می خواستم به آنها استراحت بدهم و به همین دلیل به کریمی، نوری و شماری دیگر استراحت دادم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس چرا راحت گل خورد گفت: ممکن است راحت گل بخوریم و به همان اندازه راحت گل بزنیم. من یکسری از مسائل را می بینم و آنها را درون تیم خودم حل می کنم.

دنیزلی در مورد اینکه آیا اخراجی های پرسپولیس برای فصل بعدی مشخص شده گفت: در ذهن خودم بله همین طور است.

این مربی در خصوص اینکه کریمی هم جزو همین بازیکنان است، عنوان کرد: شما به چیزهایی که در روزنامه های می نویسند توجه نکنید و به آن چیزهایی که من می گویم توجه کنید.

یکی از خبرنگاران از دنیزلی تشکر کرد که حاشیه ها را جمع می کند و پرسید چقدر به قهرمانی این تیم در آسیا امیدوار است و سرمربی پرسپولیس گفت: تنها راهی که باقی مانده قهرمانی در آسیا است و چون در ابتدای فصل آینده تغییرات خواهیم داشت و خواهید دید که چه اتفاقی رخ می دهد. اگر پرسپولیس در جام حذفی و لیگ موفق می شد من به این تیم نمی آمدم بنابراین تنها راه ما روی بازی های آسیایی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 431
بازدید ماه : 3369
بازدید کل : 161818
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader