بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد دانلود ویدئوی گل های خلیلی و حیدری به سپاهان در لیگ هفتم+حواشی و جشن قهرمانی
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

با درخواست کاربران ویدئوی گل ها و جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هفتم را جهت قرار گرفتن در سایت آماده کردیم.

4 سال پیش که این خبر را کار کردیم گزارش تصویری داشتیم اما خبری از گزارش دانلود ویدئو نبود. ویدئوی گل های محسن خلیلی و سپهر حیدری به سپاهان را همراه با مراسم پایانی بازی و اهدای جام می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید...



ادامه مطلب ...

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با به ثمر رساندن 5 گل زده به‌طور مشترک با دو بازیکن دیگر در جایگاه دوم گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد.

 

ایمون زاید با گلزنی مقابل الشباب امارات تعداد گل‌های زده‌اش را به عدد 5 رساند تا به همراه کونکا مهاجم آرژانتینی گوانگژو چین و دیانه مهاجم ساحل‌عاجی النصر امارات در جایگاه دوم قرار داشته باشد.

 



ادامه مطلب ...

پرسپولیس به همراه الاتحاد عربستان حریفش در مرحله حذفی، برترین تفاضل گل مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کردند.

 

روزگذشته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری 8 دیدار در دو منطقه غرب و شرق برگزار شد و تکلیف تیم‌های صعود کننده 4 گروه دیگر به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.



ادامه مطلب ...
شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:روزی,که خدا,هم,پرسپولیسی,بود,,,, :: 1:1 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

 

فینال . اولین فینال لیگ در ایران . و شاید آخرینش. لیگی که انگار سرنوشتش از قرعه کشی معلوم بود. سه تیم اول سه هفته پایانی با هم مسابقه می دادند.

لیگی که اعتبارش به یک تیم بود. و اگر این یک تیم نبود این لیگ هم تاریخی نبود. پرظرفدارترین تیم آسیا بعد از 6 سال یکی از مدعیان قهرمانی شده بود. تیمی که تا پیش از این حتی یک سال سابقه مدعی نبودن نداشت . اما پای دیگر فینال نیز یک تیم معمولی نبود.ادامه مطلب را از دست ندهید



ادامه مطلب ...

تیم فوتبال استقلال با قرار گرفتن در رده دوم گروه اول لیگ قهرمانان آسیا حریف تیم سپاهان در مرحله یک هشتم پایانی شد.

استقلال عصر امروز برابر تیم حذف شده نسف قارشی ازبکستان قرار گرفت و با دو گل به برتری رسید.



ادامه مطلب ...

 

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به عنوان تیم دوم گروه D راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد که بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع گروه را از آن خود کرد.

آخرین مسابقات گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب برگزار شد که طی آن تیم های الهلال و پرسپولیس موفق به شکست رقبای خود و صعود به عنوان تیم های اول و دوم گروه D به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا شدند.



ادامه مطلب ...

تیم فوتبال الهلال عربستان با برتری دو بر یک برابر الغرافه قطر به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا شد.

تیم های الهلال و الغرافه از ساعت 22:30 سه شنبه شب به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده عربستان با برتری دو بر یک از سد میهمان قطری خود گذشت.

 

 

 



ادامه مطلب ...

تماشاگران پرسپولیس در امارات علیه مدیرعامل استقلال شعار سردادند و رویانیان را تشویق کردند.

باوجود اینکه پلیس امارات قول داده بود که پرچم بزرگ ایران را به تماشاگران پس می‌دهد اما این کار را نکرد تا تماشاگران ایرانی پرچم دیگر ایران را که کوچک‌تر بود را در ورزشگاه نصب کنند.

 

 



ادامه مطلب ...

شب موفق دو نماینده از سه نماینده ایران

تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان ایران با برتری برابر رقبای خود در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله حذفی شدند.

تیم های ایرانی پرسپولیس و سپاهان امشب به ترتیب برابر تیم های الشباب امارات و الاهلی عربستان به برتری رسیدند  و جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند.



ادامه مطلب ...

گزارشگر شبکه تلویزیونی دوبی اسپورت اعتراف کرد تیم پرسپولیس در مسابقه برابر تیم اماراتی الشباب میزبان است!

مسابقه پرسپولیس و الشباب امارات در حالی امشب در ورزشگاه مکتوم بن رشید دوبی برگزار شد که 2000 تماشاگر آن را از نزدیک تماشا کردند.

 

 

 



ادامه مطلب ...

صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را نیز با برتری به پایان رساند و به مرحله حذفی صعود کرد.

تیم های الشباب امارات و پرسپولیس ایران امشب در ورزشگاه مکتوم بن رشید دوبی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان ایرانی نماینده امارات را با نتیجه سه بر یک در هم کوبیدند.

 

 



ادامه مطلب ...

فوتبال ایران در 42 سال فعالیتش، قهرمانان بسیاری را به خود دیده که در این بین سپاهان، نویدکیا و عنایتی در لیگ برتر و پرسپولیس در ادوار مختلف مسابقات فوتبال در ایران، رکورددارهای ارزشمندی را به نام خود ثبت کرده‌اند.

یازدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌‍‍‌های کشور پس از 283 روز پر هیجان، بیست و دوم اردیبهشت‌ماه با قهرمانی تیم فوتبال سپاهان و سقوط تیم‌های شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و مس سرچشمه به لیگ دسته اول به پایان رسید.



ادامه مطلب ...

از 3 گل در 10 دقیقه تا پنالتی های هدر رفته...

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان لیگ برتر 50 گل و در جام حذفی 5 گل وارد دروازه حریفان کرد.

در طول فصل گذشته با دهها گزارش ویدئویی در خدمتتان بودیم و اکنون مجموعه گل های پرسپولیس را برای دانلود آماده کرده ایم. روی ادامه مطلب کلیک کنید...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

با پایان یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران و سومین قهرمانی پیاپی سپاهان تنور نقل و انتقالات بار دیگر در فوتبال ایران داغ شد.

انتقال ایوان پتروویچ هافبک سابق تیم های ابومسلم، پرسپولیس و شاهین بوشهر به تیم فوتبال مس کرمان نخستین اتفاق فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم بود. پتروویچ امروز قرارداد 2 ساله خود را با مس امضا کرد.



ادامه مطلب ...

از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، 19 بازیکن به فاز اول تمرینی برای دو دیدار برابر ازبکستان و قطر دعوت شدند.

 

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی ایران، بیانیه مطبوعاتی را که از سوی کادرفنی به همین منظور صادر شده است، به شرح زیر ارائه کرده است:



ادامه مطلب ...

با تساوی تیم های سپاهان اصفهان و مس سرچشمه کرمان لیگ یازدهم با سومین قهرمانی پیاپی سپاهانی ها به پایان رسید.

تیم های فوتبال سپاهان و مس سرچشمه از ساعت 19 و 20 دقیقه امروز به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رسیدند و تیم میزبان با 67 امتیاز جام یازدهم را در خانه نگه داشت.



ادامه مطلب ...

دفاع تمام قد علی کریمی از مصطفی دنیزلی و محمد رویانیان پس از تمرین دیروز آب سردی بود بر رسانه های حاشیه ساز که جادوگر می گوید تنها دلیل ناکامی های سرخپوشان در این فصل بوده اند.

بعد از بازی پرسپولیس و راه آهن در شرایطی که علی کریمی در حال سوار شدن به اتوبوس باشگاه مشغول گفت و گو با دوربین برنامه 90 بود، خبرنگار خبرگزاری فارس خودش را به اتوبوس سرخپوشان می رساند.

 

 



ادامه مطلب ...

دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان به عنوان پرتماشاگرترین بازی هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میانگین حضور تماشاگران در بازی های این هفته 13500 نفر برای هر مسابقه بوده است یعنی حدود یک پنجم هواداران پرسپولیس در بازی مقابل الهلال!

 

 

 



ادامه مطلب ...

باشگاه پرسپولیس در صدد انتشار اولین کتاب جامع پرسپولیس است که با اقدام های صورت گرفته از سوی کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه وارد مرحله اجرایی شده است.

انتشار این کتاب که شامل کامل ترین و مستندترین تاریخچه پرطرفدارترین باشگاه آسیا با آمار و ارقام مربوط به پنج دهه فعالیت آن خواهد بود، از پروژه های در دست اقدام کمیته فرهنگی باشگاه است که دیروز در نشست این کمیته مورد بررسی قرار گرفت.



ادامه مطلب ...

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برابر راه آهن نتیجه را واگذار کرد اما مهاجم ایرلندی-لیبیایی این تیم در طی یک نیم فصل سومین هتریک خود را به ثبت رساند.

ایمون زاید که در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به ترکیب پرسپولیس اضافه شد اولین هتریک خود را با زدن سه گل در 10 دقیقه دربی هفتاد چهارم برابر استقلال به ثبت رساند.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:انگشت,حسین,هوشیار,شکست, :: 7:15 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

حسين هوشيار سنگربان پرسپوليس در نيمه اول ديدار مقابل راه آهن از ناحيه انگشت دست دچار شكستگي شد و جاي خود را به ميثاق معمارزاده داد.

پرسپوليس در چارچوب هفته سي و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر برابر راه آهن قراتر گرفت. در نيمه اول اين ديدار در حالي كه بازي دو تيم با تساوي يك بر يك در حال جريان بود،‌ هوشيار سنگربان پرسپوليس از ناحيه انگشت دست دچار شكستگي شد و جاي خود را به ميثاق معمارزاده داد.

صبح امروز خبر رسید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کسر دو امتیاز از تیم فوتبال پرسپولیس را نقض کرده است.

پس ازاتفاقاتی كه در دیدار روز 20 فروردین ازهفته بیست و نهم در دیدار تیم های پرسپولیس تهران و داماش گیلان از سوی هواداران تیم پرسپولیس روی داد، كمیته انضباطی ضمن جریمه مالی سرخپوشان و رای به شکست سه بر صفر 2 امتیاز نیز از این تیم كسر كرد.



ادامه مطلب ...

 

تمامی هوادارن پرسپولیس می توانند از امکانات جدید همراه اول استفاده کنند.

هواداران پرسپولیس می‌توانند تنها با یک پیامک در باشگاه هواداران پرسپولیس در همراه اول عضو شده و از مزایای گوناگون این عضویت بهره‌مند شوند.



ادامه مطلب ...

بازیکن سفارشی استقلال که از سوی یک نماینده مجلس راهی این تیم شد، پیش از این در تست فنی نفت تهران رد شده بود.

"سید حسین علوی مقدم" بازیکنی است که حضورش در استقلال آنقدر خبرساز شد که چند روزی رسانه‌ها به او و نحوه حضورش در استقلال پرداختند.



ادامه مطلب ...

 

تیم فوتبال شیمیزو اس پالس هفته دهم مسابقات فوتبال جی لیگ را با پیروزی مقابل صدرنشین این رقابت‌ها پشت سر گذاشت تا درخشش خود در فصل جاری مسابقات را تداوم بخشد.

تیم فوتبال شیمیزو اس پالس در آغاز هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ژاپن موسوم به جی لیگ پیش از ظهر امروز یکشنبه در ورزشگاه سندای به مصاف تیم وگالتای این شهر رفت.



ادامه مطلب ...

فيفا، ساعت ده ديدار از رقابتهاي گروه اول و دوم مقدماتي جام جهاني برزيل در ‌آسيا را اعلام كرد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، نخستين ديدار ايران با ازبكستان روز 14 خرداد در شهر تاشكند خواهد بود كه ساعت 18:30 به وقت ايران برگزار مي‌شود. ساعت ديدارهاي اعلام شده توسط فيفا به شرح زير است:



ادامه مطلب ...

کمیته انضباطی سرمربی تراکتورسازی را به دلیل شکایت خبرنگاران جریمه نقدی کرد و سه باشگاه را تهدید به کسر امتیاز کرد.


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امیر قلعه نویی را به توبیخ کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.



ادامه مطلب ...

 

دو اسطوره باشگاه پرسپولیس برای قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب خلیج همیشه پارس به اردوی این تیم دعوت شدند.

پس از گذشت 6 سال از زمان برگزاری جام جهانی 2006 آلمانی و آخرین حضور همزمان علی دایی و علی کریمی در ترکیب تیم ملی ایران، سرمربی سابق و کاپیتان فعلی پرسپولیس بار دیگر همبازی می شوند.



ادامه مطلب ...

 

اتفاقات 2 روز اخیر به خصوص حمایت هواداران از کریمی در تمرین پرسپولیس موجب شد تا کاپیتان سرخپوشان در فکر تمدید قرارداد خود با این تیم در فصل آینده باشد.

پس از انتشار خبر علاقه دنیزلی به ادامه همکاری علی کریمی با پرسپولیس و گفت و گوی خصوصی محمد رویانیان با ستاره شماره 8 تیمش، حمایت هواداران از جادوگر در تمرین پنجشنبه کار خودش را کرد تا کریمی از مواضعش پس از بازی با الهلال عقب نشینی کند.



ادامه مطلب ...

مستندی که به سفارش هیأت مدیره تیم پرسپولیس ساخته شده، به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

 تصویربرداری مستند تیم فوتبال پرسپولیس به تازگی به پایان رسیده و تدوین این مستند در حال انجام است تا برای توزیع در شبکه نمایش خانگی آماده شود.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 15 ارديبهشت 1391برچسب:عکس روز,, :: 1:36 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

سازمان لیگ اعلام کرد در راستای حمایت از تولید ملی منع استفاده از دروازه بان خارجی لغو نخواهد شد.

 چاره ای نداریم جز اینکه  دستکم تا 20 سال بعد و آغاز لیگ برتر سی و یکم و به ثمر نشستن نتیجه منتظر بمانیم!



ادامه مطلب ...

 

حامد طاها آهنگ زیبا و پرهیجانی به افتخار پرسپولیس و هوادار درگذشته این تیم خوانده است.

روی جلد این آهنگ نوشته شده است: «تقدیم به قاسم عبیات هوادار متعصب پرسپولیس که بعد از برد دربی بر اثر سکته قلبی جان باخت و همه کسانی که عاشقانه پرسپولیس را دوست می دارند.»

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

در برنامه 90 این هفته که یکشنبه شب روی آنتن رفت اتفاقی رخ داد که در کمال تعجب هیچگونه بازتابی در محافل خبری نداشت.

در قسمتی از برنامه یکشنبه شب 90 که به حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام اختصاص داشت، گزارشگر برنامه 90 از یک کودک خردسال خواست شعری در ارتباط با تیم محبوبش بخواند.

 

 



ادامه مطلب ...

 

اميرآبادي و ميدواودي از تمرين با استقلال منع شدند
مهدي اميرآبادي و ميلاد ميدواودي دوبازيكن استقلال در بازي ديشب تيم خود مقابل الريان قطر حاشيه ساز شدند.

پس از پايان بازي استقلال و الريان، مهدي اميرآبادي كه در رختكن حضور داشت پس از دقايقي با عصبانيت شديد از رختكن بيرون آمد و در را محكم كوبيد.



ادامه مطلب ...

 

آخرین مسابقه به میزبانی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر با حضور 53774 تماشاگر برگزار شد.

استقلالی ها که به رهبری مدیرعاملشان علی فتح الله زاده هیاهوی زیادی را پیش از بازی برای پر کردن ورزشگاه در حساس ترین بازی آسیایی مرحله گروهی و شکستن رکورد پرسپولیس به راه انداخته بودند تنها موفق به پر کردن یک طبقه از این ورزشگاه شدند.



ادامه مطلب ...

 

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با شکست الهلال در آزادي ناکامي‌هاي اخير در ليگ را جبران خواهيم کرد.

حسين بادامکي اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تمرين هستيم تا انشاالله براي بازي با الهلال آماده شويم و بتوانيم بردي به دست بياوريم که تلخي اين هفته‌هاي اخير ليگ بر‌تر را فراموش کنيم تا شايد دل هواداران شاد شود.



ادامه مطلب ...

روزی که هلالی ها تار و مار شدند

در آستانه مسابقه پرسپولیس برابر الهلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان 2012 آسیا ویدئوی مسابقه تاریخی این دو تیم در اسفند ماه 1379 را آماده کرده ایم.


این بازی پر بود از صحنه های به یاد ماندنی، از اخراج دو بازیکن الهلال گرفته تا شادی نماینده اتلتیکو مادرید بعد از گل کریمی و گل زیبای کاویانپور و درگیری بهروز رهبری فرد با عربستانی های بی اخلاق.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

مهاجم پرسپولیس سی و چهارمین گلزن برتر فوتبال دنیا در سال 2012 است.


فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال رده‌بندی برترین گلزنان سال 2012 جهان در مسابقات بین المللی تا پایان ماه چهارم میلادی را اعلام کرد. در این لیست لیونل مسی بازیکن بارسلونا با 11 گل در صدر جدول قرار دارد.



ادامه مطلب ...

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست دیگر از نام پیروزی برای این باشگاه استفاده نکند.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران فرستادند از مسئولان این کنفدراسیون درخواست کردند تا دیگر از نام «پیروزی» برای این باشگاه استفاده نکنند. 



ادامه مطلب ...

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه الهلال عربستان را به خاطر تخلف تماشاگرانش در بازی مقابل پرسپولیس جریمه کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه الهلال عربستان را به خاطر تخلف تماشاگرانش در بازی مقابل پرسپولیس به 7500 دلار جریمه نقدی محکوم کرد.



ادامه مطلب ...

 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با برخی از اظهار‌نظرها چرا می‌خواهید روحیه پرسپولیس را قبل از دیدار مقابل الهلال تضعیف کنید، همه با انگیزه‌ایم.

 


محمد رویانیان در خصوص صحبت‌های انجام شده مبنی بر انتقاد‌هایی از سوی پیشکسوتان و شایعه استعفایش اظهار داشت: همه می‌دانند ما فردا یک بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل الهلال عربستان داریم اما متاسفانه اظهار‌نظر‌هایی را می‌بینم که دلیلش برای من در آستانه این بازی جای سوال دارد!



ادامه مطلب ...

 


 

مسئولان باشگاه پرسپولیس با نظر هواداران به بهترین بازیکنان خود در دیدار برابر الهلال عربستان جایزه ویژه می‌دهد.

تیم پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم فوتبال الهلال عربستان است.



ادامه مطلب ...

 

خلیج فارس و دیگر هیچ ، این رو توی مغزتون فرو کنید! 3 تا جزیره اش ابوموسی ، تنب کوچک و بزرگ هم بی صاحب نیست، صاحبش گربه است ، گریه ای که شیر بوده اما هنوز از نژاد شیرانه ، اسمش ایرانه !

 

روز ملی خلیج فارس را گرامی می دارد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:عکس,روز,فراخوان,سرخ, :: 7:1 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:عکس,روز,طنز, :: 6:46 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

 

این البته در صورتی است که این اتفاق پیش از تغییر در صندلی بهارستانی ها به تصویب نهایی برسد.

از کمیسیون تلفیق مجلس خبر می رسد که برخی نمایندگان در چالش با دولتی ها برای قرار دادن 2 تیم پرسپولیس و استقلال در جمع شرکت های ضررده دولتی هستند.

 



ادامه مطلب ...
جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:فراخوانی,دوباره,تیم,پرسپولیس, :: 1:40 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری


 

تیم فوتبال سپاهان در آخرین لحظات برابر شاهین بوشهر به برتری دست یافت تا فاصله‌اش را با مدعیان حفظ کند.

 

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 در حضور حدود 9 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و با برتری 2 بر صفر میزبان به پایان رسید.

 



ادامه مطلب ...

 

بنابر اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه ، كميته استيناف راي كسر ۲ امتياز را لغو و بزودي اعلام خواهد كرد.

 

کمیته استیناف با نقض حکم کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش، کسر دو امتیاز از تیم پرسپولیس را تأیید نمی‌کند.



ادامه مطلب ...

بعد از دیدار با تراکتورسازی و الهلال فهرست بازیکنان اخراجی تیم را اعلام خواهیم کرد.

محمد رویانیان پس از پایان نشست اتحادیه فوتبال در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان پرسپولیس را جریمه می‌کند، اظهار داشت: در هر صورت ما تیمی هستیم که به بلوغ رسیده‌ایم و در حال تکاملیم و باشگاهی که در حال تکامل است، قطعا چالش‌ها و مشکلاتی فرارویش قرار می‌گیرد و دیگران هم می‌خواهند به این چالش‌ها اضافه کنند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 607
بازدید هفته : 829
بازدید ماه : 1432
بازدید کل : 163155
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader