بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد برتری مطلق پرسپولیس مقابل تراکتورسازی از نگاه آمار
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

این دیدار اهمیت خاصی برای تراكتورسازی دارد چرا كه این تیم برای ماندن در كورس مدعیان قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و می تواند با برتری در این بازی جایگاه سوم خود در جدول رده بندی را بهبود بخشد.

 

 

دو تیم در حالی در این هفته از رقابت ها به مصاف هم می روند كه تراكتورسازان در بازی دور رفت و در حضور هواداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه یك بر صفر برنده از زمین خارج شدند و اولین شكست پرسپولیس مقابل تراكتورسازی را در تهران بر این تیم تحمیل كردند.

 

برخلاف دور رفت كه دو تیم با اختلاف چهار امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی در همسایگی هم قرار داشتند تا قبل از بازی دور برگشت تراكتورسازی با 59 امتیاز در رده سوم و پرسپولیس با 39 امتیاز در رده دهم جای گرفته اند.

 

تراكتورسازان در بازی دور رفت با برتری یك بر صفر مقابل پرسپولیس به رده دوم صعود كردند و پرسپولیس نیز به رده هشتم جدول رده بندی سقوط كرد.

 

تیم تراكتورسازی پس از این بازی این روند خود را ادامه داد اما تیم پرسپولیس فراز و نشیب های زیادی داشت و تا رده دهم جدول رده بندی نیز پایین رفت.

 

دیدار این هفته دو تیم كه سی امین مصاف رسمی آنها نیز می باشد در حالی در حضور خیل عظیم تماشاگران و هواداران تراكتورسازی برگزار می شود كه تراكتورسازی با توجه به برد یك بر صفر راه آهن در هفته گذشته از انگیزه و روحیه مضاعفی برای كسب سه امتیاز بازی برخورداراست.

 

حاصل 29 بار تقابل دو تیم 14 برد برای پرسپولیس، سه برد برای تراكتورسازی و 12 تساوی برای دو تیم بوده است.

 

اولین بازی رسمی دو تیم در 29 فروردین 1354 برگزار شد كه تیم پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر تراكتورسازی را شكست داد و اولین پیروزی را به نام خود ثبت كرد.

 

اما اولین برد تیم تراكتورسازی نیز به سال 1372 برمی گردد كه در آن بازی تیم تراكتورسازی با نتیجه دو بر یك حریف دیرینه خود را با سرمربیگری 'واسیلی گوجا' مغلوب كرد.

 

دومین برد تراكتورسازی مقابل پرسپولیس پس از 17 سال رقم خورد و این تیم با سرمربیگری فراز كمالوند با نتیجه یك بر صفر پرسپولیس را شكست داد.

 

اما سومین و آخرین برد تراكتورسازی مقابل پرسپولیس در دور رفت این فصل از رقابت ها و در ورزشگاه آزادی بود كه با نتیجه یك بر صفر به سود تراكتورسازان خاتمه یافت.

 

حاصل نبرد دو تیم در رقابت های لیگ برتر نیز چهار برد برای پرسپولیس، دو برد برای تراكتورسازی و یك تساوی برای دو تیم بوده از این رو پرسپولیس در این بازی درپی كسب پنجمین برد و تراكتورسازی به دنبال سومین برد در لیگ برتر خواهند بود.

 

تراكتورسازی در اولین دوره رقابت های لیگ برتر هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت به ترتیب با نتایج یك بر صفر در تبریز و دو بر یك در تهران مغلوب این تیم شد و با عملكردی ضعیف در این دوره از رقابت ها، از اولین دوره لیگ برتر خط خورد.

 

حضور مجدد این تیم در لیگ برتر هفت سال به طول انجامید و در نهمین دوره رقابت های لیگ برتر تراكتورسازی تبریز در تهران دو بر یك بازی را به پرسپولیس واگذار كرد و در تبریز مساوی یك بر یك را از این تیم گرفت.

 

در دور دهم تیم تراكتورسازی به رغم شایستگی تمام، در بازی رفت یك بر صفر در تهران بازنده شد اما در بازی برگشت و آخرین رویارویی رسمی دو تیم ، یك بر صفر این تیم را شكست داد و طلسم 17 ساله مقابل این تیم شكسته شد.

 

در بازی دور رفت این فصل نیز تراكتورسازی با امیر قلعه نویی ضمن برتری مقابل تیم پرسپولیس،اولین شكست خانگی این تیم مقابل تراكتورسازی در لیگ برتر را رقم زد.

 

سپاهان و استقلال دو رقیب اصلی تراكتورسازی برای كسب عنوان قهرمانی این فصل در این هفته با دو تیم ته جدولی شاهین و شهرداری مصاف دارند كه هر دو تیم در خطر سقوط به لیگ یك قرار دارند.

 

لغزش سپاهان در این هفته موجب می شود دو تیم استقلال و تراكتورسازی خود را با این تیم صدرنشین هم امتیاز كنند و یا لغزش استقلال ممكن است جایگاه دومی را از این تیم گرفته و تقدیم تراكتورسازان كند.

 

تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز هم اكنون با 59 امتیاز در رده سوم و پرسپولیس با 39 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 873
بازدید ماه : 1476
بازدید کل : 163199
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader