بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد بادامکي: ناکامي‌هاي ليگ را جبران مي‌کنيم
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

بازيکن پرسپوليس در خصوص بازي با الهلال تصريح کرد: ديدار مقابل اين تيم عربستاني بدون شک بازي سختي خواهد بود. آنها براي گرفتن امتياز به تهران مي‌آيند ولي ما نبايد به آنها باج بدهيم. تمام تلاش ما براي کسب سه امتياز خواهد بود تا انشاالله سرگروهي خود را مسجل کنيم.

 

وي در ادامه گفت: بايد به هواداران حق داد از ما دلخور باشند، تيمي مثل پرسپوليس شان و منزلتي بالا‌تر از اين‌ها دارد اما اين چند هفته اصلا تمرکز نداشتيم و شرمنده هواداران شديم اما سهم خودم از هواداران پرسپوليس تقاضا دارم در بازي ما با الهلال تيمشان را تنها نگذارند. پرسپوليس مي‌تواند در آسيا عنواني در خور کسب کند و در اين راه احتياج به همراهي کساني دارند که به واقع مالکان اصلي آن هستند.

 

بادامکي در مورد بازي تيمش مقابل تراکتور سازي خاطرنشان کرد: قبل بازي با تراکتورسازي حتي به تساوي هم قانع نبوديم و تنها براي برد به ميدان رفتيم و بازي را هم خوب شروع کرديم، البته چند موقعيت مسلم گل هم بدست آورديم و نبض بازي هم در دست ما بود اما به يک باره شرايط عوض شد و تمرکز ما از دست رفت.

 

وي افزود: خيلي ساده گل مي‌خوريم، ساده‌تر از تمام تيم‌هايي که در جدول از ما پايين‌تر هستند و در نيمه دوم گل بد موقعي خورديم. البته بعد از آن چند موقعيت به دست آورديم که متاسفانه گل نشد و بايد اعتراف کنم اگر مثل نيمه اول بازي مي‌کرديم الان ما برنده بازي بوديم نه تراکتورسازي.

 

بادامکي در مورد اظهارات دنيزلي بعد از بازي که گفته بود پرسپوليس شب و روز دارد، خاطرنشان کرد: من فکر مي‌کنم نوع گل خوردن تيم است که باعث مي‌شود شکل کار تيم فرق کند. اين نوع گل خوردن در روحيه تيم تاثير زيادي دارد و تيم را بي‌رمق مي‌کند.

 

بادامکي در پاسخ به اين سوال که آيا به دليل از دست رفتن شانس کسب سهميه ليگ را‌‌ رها کرده و تمام انرژي خود را بر روي جام باشگاه‌ها گذاشته‌ايد؟ گفت: درست است که ديگر نمي‌توانيم سهميه آسيا را بگيريم اما قبول ندارم بازيکنان ليگ را دست کم بگيرند. به هر حال اسم تيم ما پرسپوليس است و هواداران از بازي با هر تيمي برد مي‌خواهند. من قبول ندارم پرسپوليس در ليگ انگيزه ندارد بلکه اتفاقاتي که در ليگ براي ما مي‌افتد متفاوت با آنچه بوده که در ليگ قهرمانان آسيا رخ داده است.

 

وي در مورد ادامه حضورش براي فصل آينده در پرسپوليس گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذکرم موفقيت تيم است که انشاالله در بازي قهرمانان آسيا سربلند شويم. فقط به اين فکر مي‌کنم که خدا کمک کند و بازي اول دور حذفي جام در خانه ميزبان باشيم تا در مراحل بعد کار را در دست بگيريم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader