بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد در نخستین روز نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ داد؟
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

* کاستا سرمربی پرتغالی صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. این مربی امروز اسامی بازیکنان مازاد این تیم شامل : عماد زعتره، فونیکه سی، عباس محمدی، حبیب منگلشی، هدایت شهریاری و حسین سلامی را به باشگاه تحویل داد.

 

* فونیکه سی که در لیست مازاد صنعت نفت آبادان قرار گرفت با تیم فوتبال عجمان امارات قرارداد داخلی امضا کرده و پس از پرداخت پول رضایتنامه راهی لیگ امارات خواهد شد.

 

* سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: آرش افشین معافیت خود را از خدمت سربازی دریافت کرده و یک سال دیگر با این باشگاه قرار دارد.

 

* رضا نوروزی که شایعاتی مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس منتشر شده بود به علت پارگی رباط صلیبی و انجام عمل جراحی دستکم 3 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

 

* عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبای قم پس از اعلام خبر قطع همکاری با این تیم با مسئولان باشگاه پیکان برای امضای قرارداد به توافق رسید. گواردیولا وطنی برای فصل آینده از پیکانی ها تقاضای بودجه 8 میلیارد تومانی و انتقال 18 بازیکن جوان از لیگ های پایین تر کرده است.

 

* مدیرعامل باشگاه صبای قم با رد اخبار منتشر شده مبنی بر حضور علی دایی روی نیمکت این تیم اعلام کرد، سرمربی فصل آینده صبا قطعا ایرانی خواهد بود.

 

* مجید جلالی پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر امروز با باشگاه فولاد خوزستان تسویه حساب کرد.

 

* علی کریمی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تمایل برای تمدید قرارداد با این تیم اعلام کرد اگر مسئولان باشگاه به ادامه همکاری با این بازیکن تمایل داشته باشند قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

* مسئولان باشگاه مس کرمان فردا با امیر قلعه نوعی سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی تبریز ملاقات و پیشنهاد حضور روی نیمکت این تیم را به وی ارائه خواهند کرد.

 

* کریم انصاری فرد آقای گل لیگ یازدهم در خصوص پیشنهاداتش گفت: در این رابطه صحبت نمی کنم چون مسائلی که سال گذشته اتفاق افتاد باعث اذیت من شد و برخی ها گفتند بازارگرمی می کنم در حالی که من نیازی به این کار ندارم.

 

* حاج عیسی مهاجم الجزایری القادسیه کویت که به "روبرتو باجو" اعراب معروف است با تایید پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از وزنه های فوتبال آسیا محسوب می شود اما به دلیل عدم آشنایی با زبان فارسی و شرایط فوتبال ایران، پیوستن به این تیم در اولویت من نیست.

 

* حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اعلام این مطلب از خرید 7 بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات خبر داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 876
بازدید ماه : 1479
بازدید کل : 163202
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader