بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد سپاهان 2-0 استقلال / پایان فصل استقلال با حذف از آسیا
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

هر دو گل سپاهان را در نیمه اول برونو سزار و محسن بنگر که صحبت هایی در خصوص پیوستن وی به پرسپولیس مطرح شده وارد دورازه استقلال کردند و تیم میهمان با وجود دقایق بسیار باقی مانده موفق به جبران شکست دو بر صفر نشد.

 

استقلالی ها با وجود دوم شدن در گروه به قید قرعه توانستند مسابقه خود در مرحله یک هشتم پایانی را هم در کشور خود و در مقابل دیدگان تعدادی از هواداران خودی برگزار کنند اما موفق به عبور از سپاهان نشدند تا فصل برای کهکشانی های پر سر و صدا با حذفی قاطع و دردناک به پایان برسد.

 

پیش بازی های حساس این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم دریافت مبلغ قراردادشان به رهبری مجتبی جباری دست به اعتصاب در تمرینات زده بودند و در جریان بازی نیز مهدی رحمتی دروازه بان میلیاردی این تیم در اقدامی غیرحرفه ای در کار پرویز مظلومی سرمربی استقلال برای تعویض حمودی دخالت کرد و به نشانه قهر تصمیم به ترک زمین گرفت که با ممانعت سایر بازیکنان استقلال از تصمیم خود صرف نظر کرد.

 

مجموع این اتفاقات یک مسابقه بی برنامه و سردرگم را برای استقلال رقم زد و سرنوشت باشگاه ظاهرا بزرگی که بازیکنان برای آن تصمیم اول و آخر را می گیرند چیزی جز شکست سنگین دو بر صفر نبود.

 

* مدیرعامل باشگاه استقلال با خبرنگاران مصاحبه نکرد و با ناراحتی از ورزشگاه خارج شد.

 

* به دلیل نشناختن فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال توسط ماموران حراست وی با دشواری توانست به جایگاه ویژه ورزشگاه راه پیدا کند.

 

 

*رحمتي پس از سوت پايان نيمه اول بازي با عصبانيت به سمت عليرضا مرزبان مربي تيم سپاهان رفت و الفاظي را به او نسبت داد كه نزديك بود كار به درگيري فيزيكي كشيده شود اما برخي بازيكنان سپاهان و استقلال رحمتي را به رختكن بردند.

 

در دیگر دیدار این مرحله در غرب آسیا امشب تیم های الجزیره امارات و الاهی عربستان در پایان 120 دقیقه تلاش به تساوی سه بر سه دست یافتند و در پایان نماینده عربستان موفق شد با برتری 4 بر 2 در ضربات پنالتی راهی مرحله بعد شود.

 

دیگر مسابقه نمایندگان ایران را فردا پرسپولیس برگزار خواهد کرد که از ساعت 22 و 40 دقیقه در جده به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 889
بازدید ماه : 1492
بازدید کل : 163215
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader