بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد استارت لیگ برتر از بیست و نهم تیرماه
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

وی افزود: قبول دارم که کاستی‌هایی هم وجود داشت اما فوتبال از نهادهای بیرونی تأثیر می‌گیرد و ما اگر بتوانیم در AFC و فیفا کرسی بدست بیاوریم باید از این مسئله حمایت کنیم ما جلسات متعددی داشته‌ایم و حتی با کی‌روش نیز در خصوص برنامه لیگ برتر صحبت‌های زیادی انجام دادیم قرار است لیگ برتر از 29 تیرماه آغاز شود و 19 اردیبهشت سال 92 به پایان می‌رسد البته روز چهارم تیر مسابقات قرعه‌کشی می‌شود و تمامی تیم‌ها موظف هستند تا روز 17 تیرماه سال جاری تمام مدارک خود را ارسال کنند.

 

بهروان با اشاره به مسابقات لیگ دسته اول گفت: اول شهریور ماه این مسابقات قرعه‌کشی می‌شود و 16 شهریور نیز مسابقات آغاز خواهد شد در روز 22 اسفندماه امسال نیز با توکل بر خدا این مسابقات به اتمام خواهد رسید اما باید به مدیران و هوادران تیم‌های لیگ برتری هشدار بدهم اگر الزامات AFC را رعایت نکنند و مجوز لازم را نگیرند نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

 

وی افزود: یکی از مشکلات ما نبودن ورزشگاه در اختیار تیم‌ها است و امیدوارم دولت محترم در این مسئله به باشگاه‌ها کمک کند در حال حاضر باشگاه پیکان ورزشگاه تختی را به عنوان ورزشگاه بازی‌های خود به ما معرفی کرده و قرار است کمبودهای آن جبران شود اگر سال گذشته یکی از باشگاه‌ها تراز مالی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه می‌کرد از سهمیه‌ها کسر نمی‌شد شما مطمئن باشید اگر تیم‌های ما مدارک خود را در زمان مقرر ارسال نکنند از امتیاز ایران کسر خواهد شد.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: به طور مثال یکی از مباحث بلیت فروشی الکترونیکی است و گاها در ورزشگاه‌ها اعلام می‌شود که چند نفر در استادیوم حضور دارند اما مثلا در ورزشگاه آزادی گنجایش 85 هزار نفر است و ما بارها صندلی‌های استادیوم را شمرده‌ایم.

 

رئیس سازمان لیگ برتر در ادامه گفت: مردم از فوتبال و ورزش مطالباتی دارند و تمامی استان‌ها دوست دارند در لیگ برتر تیم داشته باشند اما باید با مردم روراست باشیم و امیدواریم دولت یک بار بدهی تیم‌ها را پرداخت کند و پس از آن دست از حمایت بردارد تا باشگاه‌ها خودکفا شوند.

 

در حال حاضر شاهد هستیم که یکی از مهمترین درآمد باشگاه‌ها باید از فروش بازیکنان باشد اما متأسفانه حتی می‌بینیم سقف قراردادها رعایت نمی‌شود.

 

اکثر باشگاه‌های ما به غیر از یکی دو باشگاه دچار مشکل مالی هستند و باز هم تأکید می‌کنم اگر مجوز حرفه‌ای نگیرند نمی‌توانند در لیگ برتر شرکت کنند و اگر تیم‌های ما بدهی دارند مطمئنا با تذکر  AFC در لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهند شد این را هم بگویم که مدیران محترم خارج از سقف قرارداد بازیکنی جذب نکنند که این مسئله تبعات را در پی خواهد داشت و باید مطابق قانون بازیکنان جذب شوند.

 

وی در پایان درخصوص بازیکنانی که سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند گفت: برای این موضوع استدلال‌هایی داشتیم و به طور مثال تیم پیکان که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده برخی بازیکنانش مورد توجه این تیم برای فصل بعد نیستند به همین خاطر تصمیم گرفتیم تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند بازیکنانشان جزء سهمیه لیگ برتری محسوب نشوند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 875
بازدید ماه : 1478
بازدید کل : 163201
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader