بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس تا امروز/ شکل گیری پرسپولیس 91 + جدول
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

در این لیست نام بازیکنان زیادی نبود؛ بازیکنانی که خودشان هم تصور می کردند فصل بعد قطعا در پرسپولیس خواهند بود. اما دنیزلی روی برخی نام ها هم قلم قرمز کشیده بود. شاید هیچ کسی انتظار نداشت نام آودوکیچ، دروازه بان پرسپولیس در این لیست نباشد اما او هم در این لیست نبود تا سرانجام مشخص شود آودوکیچ با مس کرمان قرارداد بسته است.


از طرفی بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم باورشان نمی شد که در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار گرفته اند. یکی از آن ها جواد کاظمیان بود که می گفت: موثرترین مهاجم پرسپولیس من بودم. البته کاظمیان خیلی زود همه را شوکه کرد و به پرسپولیس برگشت. پس از آن مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان جوان رفت و طبق اطلاعیه ای که منتشر شد قرار شد تا این تیم با 5 بازیکن جوان قرارداد ببندد. اولین جوانی که پرسپولیس جذب کرد، محمدرضا خانزاده دفاع راست فصل قبل راه آهن بود. پس از آن افشین اسماعیل زاده کاپیتان سابق تیم ملی جوانان با پرسپولیس قرارداد بست و چند روز بعد خبر جذب سومین بازیکن جوان هم با پرسپولیس منتشر شد که نام او علیرضا جهانبخش هافبک چپ داماش گیلان بود و تا امروز وضعیت قرارداد او مشخص نشده است.



پرسپولیس با این که با سه بازیکن جوان قرارداد بست، همچنان مورد انتقاد برخی کارشناسان و رسانه ها قرار می گرفت. چراکه این تیم اکثر بازیکنان اصلی خود را کنار گذاشته بود و حالا باید جای آن ها را با بازیکنان بزرگ پر می کرد. انتقادها که زیاد شد، صدای رویانیان هم در آمد. او  امسال برای اولین سال حضور در فصل نقل و انتقالات فوتبال را تجربه می کند، در مصاحبه ای از تیم هایی انتقاد کرد که با مبالغ زیاد بازیکنانی که با تیم ها قرارداد داخلی بسته اند را هوایی می کنند.

 

اولین سهمیه لیگ برتری پرسپولیس به مهاجم فصل گذشته و ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن اختصاص داشت. محمد قاضی که به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی حضور نداشت تنها ملی پوشی بود که توانست پیش از بازی تیم ملی با ازبکستان با پرسپولیس قرارداد ببندد.



رویانیان در حالی در بازار نقل و انتقالات با مدیران سایر تیم ها رقابت می کرد که هر روز سایت های خبری فرصت طلب ترکیه ای و ایرانی در مورد مذاکرات دنیزلی با بشیکتاش اخباری را مخابره می کردند. مذاکراتی که هر بار از سوی مصطفی دنیزلی و رویانیان تکذیب می شد اما سرانجام انتشار یک خبر، خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد. اریک گرتس به عنوان سرمربی جدید بشیکتاش معرفی شد تا گمانه زنی ها در خصوص دنیزلی به پایان برسد.



پس از آن بازیکنان با تجربه و آس های نقل و انتقالات یکی یکی با پرسپولیس قرارداد بستند. ابتدا مهرداد پولادی که فصل قبل به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کرد با این تیم قرارداد یک ساله بست و دست سپاهان را که به جذب وی امید زیادی داشت در پوست گردو گذاشت. شهاب گردان هم چهارشنبه صبح یک روز پس از بازگشت تیم ملی قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد و همان موقع هم در مصاحبه ای گفت: «برای انجام دادن کارهای سخت به این تیم آمده ام.» حسین ماهینی و پوریا سیف پناهی هم دو بازیکن بعدی بودند که با پرسپولیس به توافق رسیدند که دومی زیر قرارداد خود زد و به مس کرمان پیوست.

 

پرسپولیسی ها که کم کم خودی در نقل و انتقالات نشان داده بودند در یک پنجشنبه طوفانی بازار نقل و انتقالات را قبضه کردند. جلال حسینی ، محسن بنگر و حسین ماهینی سه مدافع شاخص لیگ برتری همزمان در هیئت فوتبال حاضر شدند و قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کردند. معطلی 8 ساعته برای آمدن این سه بازیکن به هیئت فوتبال و خروج عجیب و غریب حسینی و ماهینی از اردوی تیم ملی هیجان این سه نقل و انتقال را به اوج خود رسانده بود.

 

پس از این اتفاقات بود که همگان تحت تاثیر خریدهای رویانیان قرار گرفتند. فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت حسینی مبارک پرسپولیسی ها باشد ، ما هم با برهانی تمدید قرارداد کرده ایم و رحیمی مدیرعامل سپاهان هم روز جمعه به شدت نسبت به خریدهای پرسپولیس از سپاهان موضع گیری. رویاینان هم دخالت رحیمی را بی پاسخ نگذاشت و در مصاحبه خود با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: شما که حرف از تیم های پایه می زنید چرا 11 بازیکن از بیرون آوردید و قهرمان شدید؟ پرسپولیس یتیم نیست که شما انتظار دارید من آن را ضعیف ببندم!

 

خریدهای رویانیان به شدت مدیران سایر تیم های مدعی را سرخورده کرده و آنان به دنبال این هستند که با یک خرید بزرگ در این عرصه خودی نشان دهند و مهم ترین هدف این روزهای آنها هم جذب کریم انصاری فرد است. اما با وجود اینکه پرسپولیس به کریم انصاری فرد هم پیشنهاد خود را ارائه کرده برنامه اصلی آنها جذب هافبک دفاعی و دروازه بان ذخیره است.

 

آنها در حال حاضر با 13 بازیکن قرارداد قطعی امضا کرده اند ، با 3 بازیکن به توافق کامل رسیده اند و با حدود 10 بازیکن دیگر در حال مذاکره برای امضای قرارداد هستند و به این ترتیب یک سهمیه لیگ برتری ، 2 بازیکن خارجی غیرآسیایی و 2 بازیکن امید دیگر می توانند به فهرست خود اضافه کنند.



در حال حاضر شاید یکی از دغدغه های اصلی هواداران پرسپولیس، تمدید قرارداد علی کریمی باشد. چراکه کریمی محبوبیت زیادی بین هواداران دارد و تمدید قرارداد او، می تواند هواداران را خوشحال کند. البته در مورد این موضوع هم رویانیان قول مساعدی به هواداران داده و گفته که کریمی و پرسپولیس برای همکاری با یکدیگر اصلا احتیاجی به قرارداد ندارند.

 

جدول کلی خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا پایان روز جمعه به شرح زیر است:

 

 

* سهمیه لیگ برتری


نظرات شما عزیزان:

حسین پرسپولیسی
ساعت19:35---21 خرداد 1391
وبت عالیه پپسسررر
پاسخ:قابل تو رو نداشت داداش گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 1722
بازدید کل : 163445
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader