بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد جزئیات صحبت های رویانیان با علی کریمی برای بازگشت به پرسپولیس
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

علی کریمی در برخی از لحظات اینچنینی و حضور سرزده یا بازدیدهای مسوولان از تمرینات و اردوهای ملی برخورد سرد و بی تفاوتی با مدیر بازدید کننده داشته  و  تنها ادب رارعایت می کرد اما او به محض دیدن رویانیان از جایش بلند می شود و برخورد بسیار گرمی با مدیر عامل باشگاهش می کند تا جایی که همبازیانش در پرسپولیس و تیم ملی از این اتفاق تعجب می کنند. البته این برخورد برای خود رویانیان هم جالب  به نظر می رسد تا جایی که او در جلسه با کریمی به او می گوید:«از این کارت خیلی احساس غرور کردم.»

ظاهرا بعد از آن ملاقات اولیه در زمین چمن ورزشگاه آزادی رویانیان با علی کریمی در یکی از اتاق های هتل آزادی جلسه ای برگزار می کند  و وقتی صحبت از رضایتنامه به میان می آید رویانیان می گوید به هیچ وجه رضایتنامه نمی دهد اما بهترین کار را در مورد کریمی انجام خواهد داد. کریمی هم در پاسخ می گوید هر تصمیمی شما بگیرید من می پذیرم.

مدیرعامل پرسپولیس رو به او گفت: «با ژوزه کار می‌کنی یا نه؟ اگر می‌توانی با او کار کنی و مشکلی به وجود نیاوری، در بازگشت ژوزه، با او حرف بزنم که به تیم برگردی. اگر نه هم رضایتنامه نمی دهم و تا پایان فصل در پرسپولیس می مانی.» کریمی که ابتدا در خصوص مشکلات موجود توضیح داد در نهایت جمله‌ای گفت که رویانیان توقع داشت: «باشه، هر چه شما بگویید.»

به نظر می‌رسد در باشگاه پرسپولیس همه دست به دست هم داده‌اند تا علی کریمی و ژوزه را آشتی دهند. پس از اقدامات سردار برای بازگرداندن شماره هشت، روز گذشته حمید استیلی که به‌تازگی مسئول ساماندهی به کمیته پیشکسوتان پرسپولیس شده گفته بود: «من با علی و سردار در این باره صحبت کرده‌ا‌م. فکر می‌کنم مشکل حل می‌شود. حضور آقای رویانیان در اردوی تیم ملی و برخوردش با کریمی اتفاق مهمی بود. قصد دارم در بازگشت آقای مانوئل با وی صحبت کنم. فکر می‌کنم مسائلی را می‌دانم که می‌تواند به او و حل این مشکل کمک کند.»

البته گفته می‌شود همه اظهارنظرهایی که درباره علی کریمی و بازگشتش می‌شود با هماهنگی سردار رویانیان است و در واقع مدیرعامل باشگاه با یک سیاست خاص سعی دارد هم علی کریمی را برگرداند و هم از سرمربی تیمش مقابل بازیکنان و مخالفان و منتقدان حمایت کند!


* رویانیان: ژوزه می‌آید
ژوزه چند روزی است برای استراحت به وطنش رفته و پس از رفتن او شایعاتی درباره عدم بازگشتش مطرح شد و اینکه وی به مرخصی اجباری دائمی رفته است. اما رویانیان با قاطعیت از ادامه همکاری با این مربی خبر داد و گفت: «اگر یک درصد هم فکر می‌کنید ممکن است نیاید، اشتباه می‌کنید. او صددرصد می‌آید، شک نکنید.»

بدین ترتیب به نظر می رسد تا بعد از بازی با کره جنوبی باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار ماجرای کریمی – پرسپولیس است. البته به نظر می رسد اگر رویانیان در این ماجرا به نفع کریمی دخول کند هم بازگشت جادوگر به تیم با سرعت انجام نخواهد شد واین اتفاق به کندی عملی می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 3231
بازدید کل : 161680
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader