بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد مذاكره با WSG براي پخش بازي ايران- كره‌ /احتمال پخش نشدن بازی تیم ملی!
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

مهدي محمدنبي درباره موضوع حق پخش تلويزيوني بازي‌هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني 2014 و اينكه ظاهرا هنوز صداوسيما حق پخش بازي ايران و كره جنوبي نخريده است اظهار كرد: اساسا فدراسيون به موضوع حق پخش تلويزيوني ورود نمي‌كند. طبق مقرراتي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) دارد اين حق پخش را به شركت WSG واگذار كرده و كشورهايي كه خواهان پخش مسابقه‌هاي مقدماتي جام جهاني هستند بايد حق پخش را از اين شركت طلب كنند بنابراين فدراسيون نمي‌تواند به اين موضوع ورود كرده و در آن نقش داشته باشد. تنها اميدواريم اين مشكل حل شود.

وي با بيان اينكه هزينه اعلام شده براي 10 كشور حاضر در گروه‌هاي پنج گانه بازي‌هاي انتخابي جام جهاني كه خواهان پخش اين بازي‌ها هستند يكسان است گفت: معمولا قيمت اعلام شده به تمامي كشورها يكسان است اما ديگر ما نمي‌دانيم بعد از مذاكراتي كه مسئولان حقوقي صداوسيما با نمايندگان شركت انجام مي‌دهند چه توافقي حاصل مي‌شود.

نبي افزود: البته قيمت پخش بعضي بازي‌ها كه حساسيت بيشتري دارد ممكن است متغير باشد. تا جايي كه مي‌دانم نمايندگان آن شركت مذاكرات مفصلي با نمايندگان صداوسيما داشته‌اند كه ما از نتيجه آن بي‌اطلاع هستيم. فقط اميدواريم سرانجام كار به گونه‌اي باشد تا مردم بتوانند بازي تيم ملي كشورشان را برابر كره جنوبي كه به ميزباني ايران هم برگزار مي‌شود، تماشا كنند.

دبيركل فدراسيون از برگزاري مجمع اين فدراسيون در تاريخ 9 آبان ماه خبر داد و به ايسنا گفت: پيش از اين و در جلسات هيات رييسه مقرر شده بود تا مجمع فدراسيون را در هفته اول آبان‌ماه برگزار كنيم كه پس از بررسي‌هاي بيشتر مقرر شده تا اين انتخابات در سه‌شنبه 9 آبان برگزار شود.

نبي در پاسخ به اين سوال كه آيا ايران در بازي‌هاي غرب آسيا با تركيبي از تيم بزرگسالان و تيم زير 22 سال با مربي‌گري كارلوس كي‌روش حضور پيدا مي‌كند، خاطرنشان كرد: كي‌روش هنوز برنامه دقيقي در اين باره به ما نداده اما آنچه مسلم است تيم ملي با تركيب متفاوتي كه بازيكنان زيادي در آن از جوان‌ها خواهند بود، در رقابت‌هاي غرب آسيا شركت مي‌كنند.

وي درباره حل شدن مشكل فرهاد كاظمي براي مربي‌گري در ليگ برتر تنها گفت: اين موضوع را بايد از هادي آيت‌اللهي (نايب رييس اول فدراسيون) بپرسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 1731
بازدید کل : 163454
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader