بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد شهرام سبزی با 12 میلیون تومان پرسپولیسی شد
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

همان خانه 45 متري در خيابان جيحون كه تمام دسترنج مربي بازيكن‌سازي چون مجيد سبزي بود. مربي كه بزرگاني چون عليرضا حقيقي، هادي عقيلي، محمدرضا طهماسبي، ابراهيم صادقي، اميرحسين فشنگچي، محمد پروين و خيلي‌ها ي ديگر را به فوتبال ايران معرفي كرد. چهره‌اي كه با شماره 20 پرسپوليس مطرح شد و سال‌ها در تيم‌هاي پايه پرسپوليس درخشيد و در نهايت در مقابل باشگاه پرسپوليس جان به جان آفرين تسليم كرد.

استيلي و شيريني كه پيش از اين و در اولين اقدام راهي منزل عليرضا عزيزي پيشكسوت تكنيكي پرسپوليس در دهه 50 شده بودند، در اقدام بعدي ميهمان خانواده سبزي بودند. جالب اينجاست همسر سبزي كه به بيماري MS مبتلاست همان روز از بيمارستان مرخص شده بود.

استيلي به طور كامل درد دل‌هاي همسر سبزي و شهرام سبزي تنها فرزند او را شنيد. درد دل‌هايي كه سال‌ها در دل آنها سنگيني مي‌كرد. از بي‌توجهي‌ها و بي‌محلي‌ها تا احساس غربت با باشگاه پرسپوليس از بيماري شديد همسر سبزي تا غربت تنها فرزندش و مربيگري او در تيم‌هاي پايه استقلال!

اين جمع چند نفري با هم اشك ريختند از آنچه در تمام اين سال‌ها به اين خانواده گذشته، حميد استيلي وقتي متوجه شد تنها فرزند مجيد سبزي كسي كه عمر خود را وقف پرسپوليس كرده بود و در اين باشگاه جان به جان آفرين تسليم كرد براي در آوردن خرج و مخارج خود و مادر بيمارش در تيم‌هاي پايه استقلال كار مي‌كند به شدت ناراحت شد. «ناراحتي من از بي‌توجهي است. فرقي نمي‌كند كه تو در استقلال كار مي‌كني يا تيم ديگري. بايد از استقلالي‌ها تشكر كرد. درد من از بي‌توجهي و بي‌خبري باشگاه از شما در تمام اين سال‌ها بوده. آقا مجيد(سبزي) يك اسطوره تعصب به پرسپوليس بود و حالا پسرش بايد در استقلال كار كند؟»

سعيد شيريني هم از اين قضيه اظهار تعجب كرد: «ما از اين موضوع مطلع نبوديم و امروز باخبر شديم. مرحوم سبزي بازيكن پرسپوليس بوده و سال‌ها در تيم‌هاي پايه پرسپوليس مربيگري و بازيكنان مطرحي را به فوتبال ايران معرفي كرده. من به شخصه به نمايندگي از باشگاه پرسپوليس بابت اين موضوع عذرخواهي مي‌كنم. من از شما مي‌خواهم كه با باشگاه استقلال تسويه حساب كنيد. ترديدي ندارم كه آقاي فتح‌اله‌زاده مخالفتي با اين موضوع نخواهد داشت.»

حميد استيلي در ادامه و همان جا براي اين‌كه كارها در مراحل اداري با تاخير مواجه نشود، در كنار شيريني، معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس حتي حق و حقوق شهرام سبزي را هم تعيين كرد. او با اطلاع از اين‌كه شهرام سبزي مبلغ 7 ميليون تومان از استقلال دريافتي داشته از شيريني خواست تا علاوه بر جذب او به عنوان مربي يكي از تيم‌هاي پايه مبلغ 12 ميليون براي او در نظر گرفته شود تا شهرام بتواند هزينه‌هاي درمان مادرش را هم متقبل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader