بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد دفاع جانانه مصطفی دنیزلی از خاطرات ایران در CNN ترک/ زندگی در تهران را دوست داشتم
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

مصطفی دنیزلی همان قدر که در ایران مربی محبوب و قابل احترامی محسوب می‌شود، در کشور ترکیه نیز هواداران زیادی دارد. یک روز بعد از باخت ناامیدکننده و خانگی تیم ملی ترکیه مقابل رومانی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، دنیزلی به شبکه سی ان ان ترک رفته بود تا نظرات خود را درباره باخت تیم ملی کشورش، پیشنهادات جدید یکی دو باشگاه مطرح ترکیه‌ای، سیاست و البته زندگی در ایران، با بینندگان پرشمار برنامه گفت‌وگوی ویژه شنبه‌شب این شبکه در میان بگذارد.

دنیزلی در این گفت‌وگوی طولانی که به صورت زنده از سی ان ان ترک پخش می‌شد و تا حدود ساعت يك نیمه‌شب به وقت ترکیه به درازا کشید، شرایط تیم ملی کشورش برای صعود به جام جهانی را سخت توصیف کرد و سپس با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی روز جمعه خود با الکس دسوزا، ستاره برزیلی باشگاه فنرباغچه که جمعه شب پس از 8 سال حضور در لیگ ترکیه به کشور خود برزیل بازگشت و این روزها از جمله سوژه‌های مهم فوتبال ترکیه محسوب می‌شود، او را ستاره‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی در نزد فوتبالدوستان ترک خواند. سرمربی سابق پرسپولیس البته در این گفت‌وگو به چرایی نرفتنش به باشگاه بشیکتاش و موضوع جنجالی این روزهای کوارشما، ستاره برزیلی این باشگاه نیز اشاره کرد.

با این وجود مهم‌ترین و البته آخرین بخش مصاحبه زنده دنیزلی، ایران بود. همان طور که مجری برنامه نیز بارها و در لابه‌لای پخش آگهی‌های بازرگانی مصاحبه، به بینندگان سی ان ان ترک وعده می‌داد که بالاخره از دنیزلی درباره ایران نیز خواهد پرسید! در این بخش مجری برنامه با توصیف شرایطی غیرواقعی از فضای زندگی در ایران، با تعجب از دنيزلی پرسید که چطور شد به ایران رفت و در آنجا دوام نیز آورد؟! سرمربی سابق سرخپوشان هم که انگار خاطره رفتار خوب هواداران پرشمار پرسپولیس، مدیران این تیم و البته رسانه‌های ایران با او عجین شده، خاطرات حضورش در ایران را دوست‌داشتنی و شیرین توصیف کرد و با اشاره به گفت‌وگوها و دیالوگ‌های صمیمانه هر روزش با مردم و جوانان در تهران، مجری برنامه را غافلگیر ساخت. با این همه مجری برنامه باز هم سعی کرد با تعمیم دادن مسائل سیاسی به نوع زندگی دنیزلی در تهران، شاید از او جمله‌ای خاص بشنود که باز هم دنیزلی جواب داد: «زندگی من در تهران همان‌طوری بود که در ترکیه گذشته و می‌گذرد و من در تهران هم خوشحال و راضی بودم.»

گفتنی است دنیزلی در طول این بخش از مصاحبه حتی به تاریخ و تمدن چندین هزار ساله ایران نیز اشاره کرد و از همین رو به نظر می‌رسید با مواضع مجری برنامه توافق چندانی ندارد. بخش‌های مهم حرف‌های شنبه شب مصطفی دنیزلی در سی ان ان ترک را می‌توان قابل توجه و حداقل در افکار عمومی ترک‌ها تاثیرگذار توصیف کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 916
بازدید ماه : 1519
بازدید کل : 163242
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader