بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد چه کسی ترمز رویانیان را کشید؟/ سردار نمی تواند از دوپینگ آبی ها بگذرد
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

شما را به خواندن این مطلب دعوت می کنیم و قضاوت را در این خصوص به شما هواداران فهیم می سپاریم:

 

 

دربی جام حذفی اهمیتی استراتژیک برای پرسپولیس داشت، فقط صحبت از یک دیدار حیثیتی نبود، صحبت از جام و سهمیه آسیایی بود که در ادامه انتظار برنده مسابقه را می کشید. برای پرسپولیس از جهت نتایج دربی های قبلی هم مهم بود و شرایط خاص تیم در این فصل ارزش آن را دو چندان می کرد.

 

 

پرسپولیس اگر در آن بازی پیروز می شد با توجه به احتمال قهرمانی هم جام می گرفت و هم سهمیه آسیایی. همین سهمیه آسیایی از جهت درآمدهای شرکت در مسابقات و همچنین افزایش ارزش پیراهن برای اسپانسرها برای باشگاه حداقل 3 میلیارد تومان درآمد ایجاد می کرد و این جدای از ارزش های معنوی و محاسبات دیگر است. در این صورت خیلی هزینه های دیگر در همین فصل به پرسپولیس تحمیل نمی شد و چه بسا همان تغییر فضا شرایط تیم را در لیگ برتر هم تغییر می داد.

 

 

اکنون یک سئوال مطرح می شود؛ آن ها که اقداماتشان هرچند ناخواسته به هر حال مانع از این موفقیت شد، حاضر هستند این غرامت را پرداخت کنند؟ اگر از آن ها بگذریم، کسانی که به هر حال از پرسپولیس خواستند در مورد موضوع دوپینگ مته به خشخاش نگذارد، تقبل می کنند که جدا از کمک ها و بودجه های دیگری که به هر حال حق باشگاه است، چنین پولی نصیب باشگاه شود؟

 

 

درباره دربی 73 حرف های زیادی وجود دارد که هیچگاه تمام نمی شود، ما هنوز نتوانسته ایم با آن تغییر ناگهانی زمان بازی که قبل از موج مصدومیت ها، بلکه بعد از آن اتفاق افتاد کنار بیاییم و هیچگاه نیز کنار نخواهیم آمد و البته در این میان آنچه عیان است، حاجت به بیان هم دارد. آنچنان که سردار رویانیان در دفاع از حق هواداران پرسپولیس گفته است: «آقایان پشت پرده برای جام حذفی بسته بودند.»

 

 

این آقایان همان پرتغال فروش هایی هستند که برای پیدا کردنشان لازم نیست پاشنه ها را ور بکشید و مرتب بازار مکاره فوتبال ایران را زیر و رو کنید. البته موضوع دربی 73 فقط به اینجا ختم نمی شود. همین چندی پیش کاشف به عمل آمد که در آن بازی اتفاقات دیگری هم افتاده است. منظورمان همان دوپینگ بازیکنان استقلال است. قرار شد در این باره حرف های زیادی مطرح نشود، پرسپولیسی ها بزرگواری و گذشت کنند و در مورد اجحافی که در حق هوادارانشان شد حرفی نزنند! اما همه چیز باز هم به اینجا ختم نمی شود، از پرسپولیس می خواهند خویشتنداری کند تا استقلالی ها هر چه می خواهند بگویند و انجام دهند. پرسپولیس برای حفظ وحدت ملی و شرایطی که وجود دارد سکوت کند تا استقلال هرطور می خواهد بتازد.

 

 

پرسپولیس دندان روی جگر می گذارد و دم بر نمیاورد که حریفش به زور دوپینگ دربی را می برد و حق پرسپولیس را تضییع می کند، آنگاه مدیرعامل استقلال در تلویزیون برای پرسپولیس کری می خواند. پرسپولیس جواب دوپینگ استقلال در دربی را با تشویق رقیب دیرینه خود در آسیا می دهد، آنگاه علی فتح الله زاده در مقابل اسناد و مدارک آشکار دوپینگ بازیکنان تیمش به جای عذرخواهی از پرسپولیس و بلکه کل جامعه فوتبال ایران، علیه رویانیان موضع گیری می کند و دم از فرهنگ و حرف های فرهنگی می زند. شاید او متوجه نیست حمایت پرسپولیس از استقلال در آستانه بازی با الاتفاق بزرگترین کار فرهنگی در تاریخ 2 باشگاه بوده است!

 

 

فتح الله زاده می گوید ما 4بار دربی را بردیم و این یک بار بحث دوپینگ مطرح می شود، شاید او اشتباهات داوری عجیب و غیرقابل باور را در جریان بازی های سال قبل 2 تیم فراموش کرده است. موضوع بازهم به اینجا ختم نمی شود چرا که رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که اتفاقا معاونت کمیته حقوقی وزارت ورزش و جوانان را به عهده دارد و در قبال تضییع حق پرسپولیس مسئول است، پاسخ آن سکوت و حمایت از استقلال مقابل الاتفاق را با حمله به مدیرعامل پرسپولیس داد و بدون هیچ پیش زمینه ای به گونه ای صحبت کرد که در تاریخ 2 باشگاه سابقه نداشت.

 

 

این بخش هایی از تحلیل ارگان مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس از ماجرای دوپینگ آبی ها در دربی 73 بود. حال این سئوال مطرح می شود که در این میان چه کسی ترمز رویانیان را برای عدم پیگیری ماجرای دوپینگ کشید؟ هر چند به نظر می رسد صبر مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص رو به پایان است!


نظرات شما عزیزان:

saeed-joker
ساعت11:32---12 اسفند 1390
دااشم حرص نخور هرچقدر زور بزنید فینالیست این جام ماییمپاسخ:دااااش شما هم زیاد حرص نخور شما هم بازیکناتون دوپینگی اند.دوپینگلال

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 607
بازدید هفته : 861
بازدید ماه : 1464
بازدید کل : 163187
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader