بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد قهرمانی دردانه فدراسیون پیشاپیش مبارک!
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

این تغییر درست در زمانی رخ داد که یک پای این مسابقه تمامی اقدامات لازم اعم از رزرو بلیط هواپیما و هتل و تمامی  هماهنگی  های لازم را انجام داده بوده و رسما مخالفت خود را با هر گونه تغییر در این فاصله کم اعلام کرده بود اما گویا این مخالفت صریح ، اعلام رضایت شاهین قلمداد شده و این تصمیم عجیب و حاشیه ساز  به صورت کاملا یک طرفه گرفته شده است.

 در فوتبالی سرشار از عجایب باورنکردنی، تغییر مکان یک دیدار به فاصله 4 روز از برگزاری آن چندان عجیب نیست. در جایی که بازیکن محروم و سه کارته نود دقیقه بازی میکند و گل هم میزند و این محرومیت کتمان میشود و یا بازیکن دوپینگی برخلاف تمامی قواعد و قوانین مجازات این عمل ، تنها توبیخ کتبی میشود و فرهنگ سازی تنها شعاری است که بر زبانها جاری میشود چرا که نهایت محرومیت و اعمال قانون برای تماشاگران تیم خاطی  که با الفاظ زشت فضای ورزشگاه را مسموم می نمایند، تنها محرومیت یک جلسه ای تعلیقی! میباشد، این قبیل تغییرات مکان و زمان بازی بدون در نظر گرفتن تصمیمات طرف دیگر و کسب رضایت آن تنها در راستای منافع یک تیم، فقط و فقط یک علامت سوال بزرگ را ایجاد میکند که "آیا تصمیم برای اهدای یک جام قهرمانی به تیمی خاص از کانالی فراتر از فدراسیون فوتبال گرفته میشود؟"

 برای پاسخ به این سوال کافی است که اتفاقات همین فصل را مروری دوباره کنیم. بروز تخلفات گسترده پیرامون جذب بازیکن در ابتدای فصل شامل خرید بازیکنان تیمهای دیگر با وجود داشتن قرارداد، پرداخت مبالغ چند برابر سقف اعلامی قرارداد ها و تلاشهای مسئولان ارشد فدراسیون برای گرفتن رضایت نامه بازیکنان مد نظر یک تیم خاص، این پیام را میداد که اراده ای برای قهرمان شدن یک تیم خاص در فصل آینده در سطح کلان دستگاه ورزشی وجود دارد.

 اما بعد، چیدمان مسابقات بر پایه تمایل یک تیم، انتخاب داوران دارای گرایش برای همان تیم، قضاوت های مشکوک داوران که باعث اثبات تئوری" در ایران فوتبال جزوی از اشتباهات داوری است" شد و نیز احکام جانب دارانه و متناقض کمیته های  انضباطی و منشور اخلاقی در برخورد با تخلفات  تیم ها ، زنگ خطری جدی را برای تمامی تیمهای لیگ برتر به استثنای همان باشگاه منتفع به صدا در آورد.

  ظاهر امر عوامل اصلی این جریان به موارد ذکر شده بسنده نکردند و کار به جایی رسید که از کنار تخلف گسترده ای چون دوپینگ که در تمامی جهان واکنشی تقریبا یکسان و قاطع را دارد به ملاطفت تمام گذشتند و منتظر ماندند تا از خواسته های یکی از فینالیستهای جام حذفی در رابطه با زمان و مکان و داور و... این دیدار با خبر شوند و برنامه ریزی لازم را مطابق این تمایل انجام دهند. تصمیم آخر فدراسیون در باره تغییر مکان فینال جام حذفی گواه این ادعاست.

  هر چند برگزاری انتخابات فدراسیون و انتصاب افرادی جدید در سمتهای اجرایی این ارگان ورزشی، انتظار پایان تصمیمات اینچنینی را خلق کرد ولی گویا حضور چهره های جدید ، خللی در سیاست کلی و تصمیمات از پیش تعیین شده نداشته و حال این سوال پیش آمده که :

براستی تصمیمات فوتبال ما در فدراسیون گرفته میشود یا....؟! تامل و تفکر و استفاده از تعقل،  پاسخی روشن به این سوال میدهد.


نظرات شما عزیزان:

saeed-joker
ساعت21:26---27 اسفند 1390
سلام دااش بازدید کننده هات کم شدن لطفا از حقیقت بنویس تا بازید کننده هاتو از دست ندی....عیدتم مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 909
بازدید ماه : 1512
بازدید کل : 163235
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader