بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد وطن فروشی از نوع آبی / تماشاگران استقلال، هوادار الغرافه می شوند
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

پیش از این نیز یکبار هواداران پرسپولیس در بازی های آسیایی استقلال به ورزشگاه آزادی رفته بودند اما نه برای تشویق تیم یا بازیکن حریف. پرسپولیسی ها در دیدار استقلال با حریف آسیایی خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به استادیوم آزادی رفتند تا آبی پوشان را تشویق کنند. اعلام حضور هواداران پرسپولیس تا جایی پیش رفت که حتی علی پروین نیز برای تشویق وتماشای دیدار استقلال به ورزشگاه آزادی رفت.

در این بازی که برای استقلال حکم حضور و یا حذف از لیگ قهرمانان آسیا را داشت حدود 40 هزار نفر تماشاگر در نهایت در ورزشگاه حاضر شدند.

در این بین در روزی که پیش بینی می شود پرسپولیسی ها ورزشگاه آزادی را پر کنند تا الغرافه نیز طعم بازی کردن در حضور یکصد هزار تماشاگر را بچشد، استقلالی ها نیز قصد حضور در ورزشگاه آزادی را دارند.

پرسپولیسی ها در حال حاضر رکورددار تعداد تماشاگر لیگ قهرمانان آسیا با حضور 82700 تماشاگر در بازی برابر الشباب امارات هستند.


استقلالی ها برای انجام این کار یک صفحه مخصوص در یکی از شبکه های اجتماعی راه انداخته اند تا به این طریق به سایر هواداران ابی پوش نیز اطلاع رسانی کنند. روی این صفحه نوشته شده " همه باهم با پرچم آبی برای تشویق مجیدی در بازی 29 فروردین به استادیوم می رویم و در جایگاه 8 و 9 خواستار بازگشت او به استقلال می شویم."

نکته قابل توجه اینجاست که تاکنون بیش از 1000 نفر موافقت خود را با این حرکت اعلام کرده اند.

 

پرسپولیس در بازی رفت الغرافه را در حضور مهاجم ایرانی اش سه بر صفر شکست داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 95
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 1691
بازدید کل : 163414
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader