بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد مصاحبه/آودوکیچ: اگر پرسپولیس بخواهد، قراردادم را تمدید می کنم
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

آسمير كه خيلي كم مصاحبه مي‌كند و تقريبا هيچ وقت در دسترس رسانه‌ها نيست بالاخره حاضر به مصاحبه شد تا پاسخگوي سوالات پرتعدادي باشد كه تا حالا جوابش را از او نگرفته‌ايم.

 

چرا اينقدر بي‌سر و صدايي، نه مصاحبه مي كني، نه خبري از تو هست؟
‌‌‌ اولا بايد مترجم داشته باشم چون آشنايي به زبان فارسي ندارم، ضمن اينكه بايد با توافق باشگاه‌ با رسانه‌ها صحبت كنم.


حتي در اردوها و سفرها هم كمتر جلوي دوربين عكاسان هستي.
‌‌‌‌ هم زبان كم مي‌دانم هم اينكه كلا به آن صورت سعي نمي‌كنم خودم را به كانون دوربين هل بدهم چون بازيكن حرفه‌اي هستم و بايد به كار خودم بپردازم.


بازي كردن تنها در ليگ قهرمانان و تماشاي بقيه بازي‌ها برايت سخت نيست؟
‌‌‌‌ البته من دوست دارم در هر مسابقه‌اي بازي كنم و كمي هم برايم سخت است كه هر 15 روز يك بار درون دروازه بايستم ولي اميدوارم فصل بعد اوضاع به مراتب بهتر شود.


هيچكس فكر نمي‌كرد خط دفاع پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا چنين عملكردي داشته باشد. تو به عنوان يكي از اعضاي اين خط فكر مي كني چه چيزي باعث تحول در خط دفاع پرسپوليس شده؟
‌‌‌ ما بازيكنان باتجربه متعددي در خط دفاع پرسپوليس داريم و من موفق به برقراري ارتباط مابين خود به عنوان بخشي از خط دفاع و خط اصلي دفاع شده‌ام از اين‌رو در هر مسابقه‌اي كه با هم به ميدان رفته‌ايم عملكرد بسيار مطمئني از خود نشان داديم.


خيلي‌ها مي‌پرسند چطور دروازه‌بان خوبي مثل تو مدت زيادي بدون تيم مانده بود؟
‌‌‌‌ من بدون تيم نبودم. من 15 سال است كه مداوم بازي مي‌كنم و هر سال هم در يك تيم باشگاهي بوده‌ام ضمن اينكه جوان‌ترين عضو تيم ملي بوسني بوده‌ام و الان هم در تيم ملي حضور دارم.


تو هم مثل زايد اينجا احساس تنهايي مي‌كني چرا كه در تيم پرسپوليس بازيكن همزبانی نداري و ارتباط برقرار كردن برايت سخت به نظر مي‌رسد.
‌‌‌‌ بله، از آنجايي كه زبان نمي‌دانم كمي برايم سخت است ولي با وجود اين واقعيت موفق به برقراري ارتباط خوبي با ساير همبازيانم شده‌ام و به تدريج هم به شرايط زندگي در تهران عادت مي‌كنم. ضمنا دوست من وحيد هاشميان لوح فشرده‌اي براي آموزش زبان فارسي به من داده است لذا روند تطبيقي من به تدريج پيش مي‌رود.


رابطه‌ات با دو دروازه‌بان ديگر تيم و بقيه بازيكنان چطور است؟
‌‌‌‌ بسيار خوب است، من با هيچ كسي هيچ مشكلي ندارم و بازيكن حرفه‌اي هستم و تنها كار خودم را می‌کنم. اميدوارم در راستاي كمك به تیم موفق باشم.


زندگي در تهران برايت چگونه بوده و اوقات فراغتت را چطور مي‌گذراني؟
‌‌‌‌‌ معمولا در تمرين هستم و بعد مدتي استراحت مي‌كنم. چند دوست بوسنيايي در تهران دارم كه اوقات فراغتم را با آنها هستم و توسط آنها آرام آرام با گوشه و كنار تهران آشنا مي‌شوم.


جو ورزشگاه آزادي را چطور ديدي؟
‌‌‌‌ فوق‌العاده عالي بود و من واقعا لذت بردم و شگفت‌زده شدم. تنها اميدوارم مقابل الغرافه و الهلال هم در تهران جمعيت به مراتب بيشتري به ورزشگاه بيايند.


فكر مي كني پرسپوليس تا كجا مي‌تواند در ليگ قهرمانان پيش برود؟
‌‌‌‌ مهمتر از همه صعود ما از گروه‌مان به مرحله بعدي است. البته من از كيفيت تيم‌هاي گروه‌هاي ديگر اطلاع خاصي ندارم ولي در حال حاضر تنها مهم صعودمان است و در دور بعد بايد مجددا منسجم شده و براي كسب نتيجه مطلوب همگي تلاش كنيم.


اگر حضور دروازه‌بان خارجي در ليگ برتر ايران آزاد شد دوست داري در پرسپوليس بماني؟
‌‌‌‌ البته كه دوست دارم چون پرسپوليس باشگاه بزرگي است و من هم در اين باشگاه احساس خيلي خوبي دارم. در صورتي كه باشگاه ميل به جذب مجدد من داشته باشم با كمال ميل مي‌پذيرم.


توضيح: البته از آنجايي كه مصاحبه با آسمير از طريق روابط عمومي باشگاه هماهنگ شده بود، سوال‌هاي مهم ما درباره فيكس شدن سريع آسمير درون دروازه پرسپوليس، رابطه‌اش با انور لوگوشيچ و حقوق ناچيزش پرسيده نشد. با اين وجود از حميدرضا غريب مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس و رضا چلنگر كه زحمت اين مصاحبه را كشيد سپاسگزاريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 320
بازدید دیروز : 95
بازدید هفته : 415
بازدید ماه : 2000
بازدید کل : 163723
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader