بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد مصاحبه / جواد کاضمیان:رویانیان نمی‌گذارد حق تیم ضایع شود
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)


برای بازی مقابل تیم سپاهان آماده‌ بودید ؟

 

آماد‌ه‌بودیم اما خودتان هم خوب می‌دانید که برای تیم مان قبل از رویارویی با سپاهان چه حوادث و مسائلی پیش آمد. حاشیه‌هایی که هر کدامش می‌تواند تیمی را فلج کند اما پرسپولیس تیم بزرگی است و با این مشکلات به زندگی‌اش ادامه می‌دهد. باید قبول کنیم تیم ما را بد جوری تحت فشار قرار داده‌اند و خدا رو شکر با یک تساوی به تهران برگشتیم .

 

 یعنی روحیه بازیکنان خوب نیست؟

 

اصلا اینطور نیست. من که نگفتم تیم روحیه ندارد، بلکه نرسیدن چند بازیکن اصلی تیم به این بازی بر روی ما تاثیر گزار بود. به هر حال بازیکنان جایگزین هم تلاش می‌کنند با تمام وجود در خدمت تیم باشند.ولی باز هم از نتیجه راضی هستیم و تساوی را به فال نیک میگیریم .

 

 شما به خاطر حضور در اصفهان چه احساسی داشتید؟

 

طبیعی است که من به خاطر حضورم در تیم سپاهان با جو این تیم و محل برگزاری بازی آشناتر بودم . تلاشم را کردم بازی خوبی به نماشی بگذارم اما نظر دنیزلی این بودکه زود تعوض شوم . به هر حال اصفهان رفیقان قدیمی‌ام را ملاقات کردم و از این بابت خوشحالم.

 

در خصوص کسر دو امتیاز از تیم چه نظری دارید؟

 

ما بازیکنان هم به سهم خود از این مسئله ناراحت هستیم. اما ورود به این موضوع در حیطه وظایف مدیران است و همه خوب می‌دانند که شخص رویانیان به شدت پیگیر بازگرداندن این دو امتیاز است و او نمی‌گذارد حق پرسپولیس ضایع شود.

 

 با این شرایطی که پرسپولیس دارد شما تا چه حد برای کسب سهمیه آسیایی امیدوارید؟

 

باید منطقی باشیم. تیم در جدول موقعیت خوبی ندارد. ضمن اینکه هنوز معلوم نیست دو امتیاز را به ما برگردانند یا نه!؟ با این حال در فوتبال احتمال وقوع هر معجزه‌ای وجود دارد و ما تا آخرین نفس باید در لیگ بجنگیم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و با اینکه در این فصل دچار مسائل حاشیه‌ای زیادی شدیم و در مسابقات داخلی خوب نبودیم اما کارشناسان قدرت واقعی پرسپولیسی‌ها را در مسابقات آسیایی دیدند.

 

در خصوص بازی مقابل الغرافه چه نظری دارید؟

 

در دور برگشت مسابقات آسیایی واقعا بازی‌های دشواری داریم و با اینکه خیلی‌ها گروه ما را به عنوان گروه مرگ معرفی کرده‌اند. اما به لطف خدا ما در مرحله رفت صدرنشین این مسابقات شدیم. خوشبختانه چون در مسابقات آسیایی نظم و انضباط خوبی حاکم است کسی نمی‌تواند برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 1729
بازدید کل : 163452
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader