بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد تمام حاشیه های مسابقه پرسپولیس - الغرافه / وطن فروشی استقلالی ها
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

*بارش باران باعث ایجاد گرد و خاک شدید در ورزشگاه شد که پس از دقایقی هوا آفتابی شد.

* بنر بزرگی از علی کریمی در جایگاه ورزشگاه آزادی نصب شده بود.

 

* مسئولان باشگاه پرسپولیس از چند تن از هنرپیشه‌های سینما مانند داود رشیدی با دادن لوح‌هایی تقدیر کردند.

 

* رویانیان پس از مراسم تقدیر دقایقی برای هواداران سخنرانی کرد. او گفت: من کوچکترین پرسپولیسی ایران هستم. از همه پرسپولیسی‌های داخل و خارج از ایران می‌خواهم که مرد اخلاق و قانونمدار باشد. پرسپولیس تیم مردم است و قطعا اخلاق حرف اول را در این تیم و در بین هوادارانش می‌زند.

 

وی خطاب به مسئولان ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گفت: هواداران پرسپولیس بهترین‌، ‌با اخلاق‌ترین و با ارزش‌ترین هواداران هستند و باید دست تک تک آنها را بوسید که این طور در یک روز وسط هفته به یاری تیم خود شتافتند.

 

* رویانیان به رختکن تیم پرسپولیس رفت و دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.

 

* عکسی از مرحوم علی مودت پیشکسوت عرصه فوتبال و رسانه کشور در جایگاه خبرنگاران نصب شده بود. عکس‌هایی از این مرحوم از اسکوربرد ورزشگاه پخش شد.

 

* ترانه سرخ در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شد.

 

 

* به غیر از رویانیان، زارع قائم مقام باشگاه، سالارکیا و تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند.

 

* رویانیان خوش و بشی در کنار زمین با نماینده هندوستانی AFC داشت.

 

*به دلیل وزش باد شدید در ورزشگاه آزادی نیمکت‌های کنار زمین را باد برد. پس از دقایقی تلاش با کمک کیسه‌های شن نیمکت‌ها در جای خود نصب شد.

 

*شعارهای فرهنگی از اسکوبود ورزشگاه پخش شد.

 

*آودوکیچ و دروازه‌بان الغرافه قطر با یکدیگر وارد زمین شدند.

 

*دروازه‌بان الغرافه قطر هنگامی که وارد زمین شد دقایقی روی چمن به صورت سینه‌خیز حرکت کرد.

 

*بازیکنان الغرافه قطر وقتی که وارد زمین شدند لباس‌هایی مشکی و زرد رنگ پوشیده بودند اما به یکباره چهار لباس آبی در بین آنها پخش شد که یکی از آنها را فرهاد مجیدی بر تن کرد. به همین دلیل هواداران به شدت واکنش نشان و علیه مجیدی شعار سر دادند.

 

*بازیکنان پرسپولیس نیز با لباس های قرمز و مشکی شبیه تیم فوتبال میلان برای گرم کردن به داخل زمین آمدند. بازیکنان با دسته‌گل هایی به سمت هواداران رفتند و از حضور آنها در وزرشگاه تشکر کردند.

 

*علی کریمی به شدت تشویق شد. کریمی همچنین در هنگام گرم کردن برخورد گرمی با فرهاد مجیدی داشت و از هواداران خواست علیه او شعار ندهند.

 

*حدود 30 تماشاگر استقلالی برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌ بودند اما به دلیل اینکه برخی از این تماشاگران با پیراهن فرهاد مجیدی بازیکن الغرافه وارد ورزشگاه شدند تماشاگران پرسپولیس به این نفرات معترض شدند و علیه آنها ابتدا شعار دادند و بعد از آن تماشاگرانی که پیراهن مجیدی بر تن داشتند این پیراهن را از تنشان درآوردند.

 

*5 خبرنگار عرب در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

 

*برخی از تماشاگران علیه فرهاد مجیدی شعار سردادند.

 

* برخی از هنرپیشه‌ها مانند احمد نجفی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 

*هنگام ورود مسئولان قطری به ورزشگاه آزادی برخی از تماشاگران علیه آنها شعار سر دادند که با درخواست رویانیان و زارع این شعارها تمام شد.

 

* شعارهای زیادی علیه فرهاد مجیدی سر داده شد.

 

* وزش شدید باد قبل از بازی گردو خاک زیادی در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد.

 

* طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه96 هزار دویست تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و ظرفیت ورزشگاه آزادی تقریبا تکمیل شد.

 

*اروندو دیدانه بازیکن تیم الغرافه در دقیقه 12 از ناحیه دست مصدوم و تعویض و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

 

*شماری از هواداران استقلال فرهاد مجیدی را تشویق کردند و او هم به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

 

*پیش از آغاز مسابقه نیز به خاطر درگذشت بازیکن ایتالیایی در میدان یک دقیقه سکوت اعلام شد.

 

* مجیدی مچ بند آبی بر دستش بسته  و تماشاگران پرسپولیس هر زمانی که فرهاد مجیدی صاحب توپ می شد او را هو می‌کردند. برخی بازیکنان الغرافه هم مچ بند آبی بسته بودند.

 

 

*کارلوس کی‌روش و مربیان تیم ملی با لباس‌های قرمز در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. بهداد سلیمی و منصوریان نیز در استادیوم حضور داشتند.

 

*محمد رویانیان در طول مدت حضورش در باشگاه پرسپولیس هرگز در ورزشگاه آزادی حاضر نشده بود و امروز برای اولین بار این حضور را تجربه کرد و پس از حضورش در کنار زمین هواداران او را به شدت تشویق کردند. رویانیان نیز برای هواداران دسته گل قرمز پرتاب کرد.

 


*در نیمه اول نیمکت نشینان و به ویژه سرمربی تیم الغرافه به شدت به داور معترض بودند و اعتقاد داشتند ایرماتوف باید به غلامرضا رضایی به خاطر تکل خشن کارت زرد نشان می‌داد. حتی مربی تیم الغرافه با دست اشاره می‌کرد که بهتر است تمیش از زمین بیرون بیاید.


*گوینده ورزشگاه و همچنین روی اسکوربورد تبلیغ دیدار تیم ملی ایران با موریتانی می‌شود و از تماشاگران می‌خواهند برای این بازی دوستانه که ساعت 15:30 فردا برگزار می‌شود به ورزشگاه بیایند.

*محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ورزشگاه حضور دارد و با رویانیان خوش و بش کرد.

*بین دو نیمه جواد کاظمیان و مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس خود را گرم می‌کردند و از تیم الغرافه بازیکنی خود را گرم نکرد.

*ناظر مسابقه به دنیزلی، مترجمش و محسن عاشوری تذکر داد که فقط یک نفر باید کنار خط برود و به این ترتیب آشوری به بازیکنان دستورهای تاکتیکی را می‌داد.

* فرهاد مجیدی در دقیقه 74 دیدار با پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

وی در دقیقه 74 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. مجیدی پس از اخراج پیراهن الغرافه را درآورد و زیر آن پیراهن آبی بر تن کرده بود که با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد. اخراج مجیدی به دلیل تمارض بود که ایرماتوف داور بازی فریب او را نخورد و با کارت زرد وی را جریمه کرد، وی پیش از این در لیگ برتر ایران بارها با استفاده از این شگرد از داوران پنالتی گرفته بود.

وی پس از اخراج پیراهن خود را از تن بیرون آورد. مجیدی که در زیر پیراهن الغرافه پیراهنی به رنگ آبی برتن کرده بود با این کار هواداران پرسپولیس را تحریک کرد.

هواداران این تیم علیه مجیدی شعار دادند. مجیدی هم به سمت آنها عدد 4 را نشان داد به این معنا که به آنها 4 گل زده است. مجیدی سپس به سمت معدود هواداران استقلال رفت و برای آنها دست تکان داد. این حرکت او باعث شد بین هواداران پرسپولیس و استقلال درگیری فیزیکی پیش آید.

معدود هواداران استقلال در این بازی که در ورزشگاه حاضر شده بودند به جای تشویق نماینده کشورمان برای این تیم حاشیه سازی کردند و به تشویق بازیکن حریف پرداختند.


نظرات شما عزیزان:

هوادار متعصب استقلال
ساعت12:46---14 ارديبهشت 1391
دست هر چی هوادار استقلاله درد نکنه که همچین کاری کردن !! تیمی که هواداراش انقدر بی ادبن و به هموطن خودشون بی احترامی میکنن بیشتر از اینا لایقشونه !!پاسخ:فرناز خانم اگه هواداراشو آدم حساب میکرد که نمیرفت عربستان عشق و صفا اون هرجا که پول بیشتر باشه اونجاست(اهلا و سهلا مرحبا فرهاد بردن عربا.)هی هی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 916
بازدید ماه : 1519
بازدید کل : 163242
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader